نماینده ولی فقیه در کردستان:

رئیس جمهور در دوران خدمت به فکر انجام کار مردم بود

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی گفت: رئیس جمهور شهید در خدمت رسانی به مردم الگوی ما بودند و باید ارتباط با مردم حفظ شود
کد خبر: ۶۶۸۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱ - 21May 2024
رئیس جمهور در دوران خدمت به فکر انجام کار مردم بود

به گزارش خبرگزاری دفاع‌پرس از کردستان ،حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی  در مراسم گرامیداشت شهادت رئیس جمهور و هیات همراه در مسجد جامع سنندج ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور کشورمان به رهبر معظم انقلاب و نماینده عالی دولت در استان، اظهار کرد: حضور جمعیت کثیر مردم سنندج در این مراسم نشان از ارتباط قبلی رییس‌جمهور با مردم این استان و قدرشناسی آنان دارد.
وی فقدان رئیس جمهور مردمی کشور را بهت‌آور و غم‌انگیز خواند و افزود: با گذشت متوجه خواهیم شد که چه گوهری را از دست داده‌ایم.
حجت‌الاسلام پورذهبی به شهادت رئیس جمهور و همراهانش همزمان با سالروز ولادت امام رضا)ع) اشاره کرد و گفت: امام بزرگوار برای ایمان مومنان ۴ رکن دارد را برگزیدند که قطعا رئیس جمهور ما نیز به دنبال این مولفه ها بوده است.نماینده ولی فقیه در کردستان به متن پیام رهبر انقلاب در پی شهادت رئیس جمهور و همراهانش گریزی زد و گفت: در این پیام رهبر انقلاب، آیت‌الله رئیسی مسئولی مردمی، باکفایت، پرتلاش، خدمت رسان، فداکار، خستگی ناپذیر، مخلص و باارزش خوانده شده است.
وی، سفر رئیس جمهور به کردستان را یادآور شد و گفت: در سفر آخر خود به کردستان، زمانی که برخی مسئولان دوره های گذشته ادعای انجام پروژه‌های کلان  را داشتند، گفت، مهم نیست چه کسی کار را انجام می دهد مهم این است کار برای مردم انجام شده است.
حجت الاسلام پورذهبی با تاکید بر اینکه این شهید الگوی ما بودند، ادامه داد: آنچه رهبر انقلاب از مسئولان می‌خواهند ارتباط با مردم است که باید حفظ شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار