عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی:

فروپاشی جریان استکباری که امام وعده آن را داده بودند/ سیاست‌های آمریکا در کشور‌های منطقه طرفدار ندارد

حجت‌الاسلام «پژمانفر» با بیان اینکه هیچ کدام از سیاست‌ها و اقدامات آمریکا در منطقه به نتیجه نرسیده است، گفت: سوریه امروز مسیر سازندگی خود را طی می‌کند و این مهم نتیجه در کنار هم قرار گرفتن کشور‌های مقاومت است که معادلات را به نفع خود تغییر می‌دهند.
کد خبر: ۵۸۸۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵ - 12May 2023

فروپاشی جریان استکباری که امام وعده آن را داده بودند/ سیاست‌های آمریکا در کشور‌های منطقه طرفدار نداردبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «نصرالله پژمانفر» عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی، در رابطه با سفر اخیر رئیس جمهور به سوریه اظهار داشت: امروز در دنیا معادلات بلوک‌بندی قبلی تعیین‌کننده نیست، آمریکا هژمونی خود را کاملا از دست داده و تبدیل به شیر بی‌یال و کوپالی شده است که حتی در شیر بودن او نیز تردید داریم و گربه‌ای بیش نیست.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه هیچ کدام از سیاست‌ها و اقدامات آمریکا در منطقه به نتیجه نرسیده است، گفت: سوریه امروز مسیر سازندگی خود را طی می‌کند و با دنیا تعامل دارد و این مهم نتیجه در کنار هم قرار گرفتن کشور‌های مقاومت است که معادلات را به نفع خود تغییر می‌دهند.

وی بیان کرد: امروز نه تنها در سوریه، بلکه در یمن، عراق، افغانستان و همه کشور‌های منطقه سیاست‌های آمریکا طرفدار ندارد. علی‌رغم پنهان‌کاری فراوان در کشور‌های اروپایی نیز از آمریکا فاصله می‌گیرند و این یعنی فروپاشی یک جریان استکباری که امام راحل وعده آن را داده بودند و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز به این موضوع اشاره کرده بودند.

پژمانفر با بیان اینکه اعتبار سوریه با مقاومت بالا رفته است، گفت: بشار اسد و مردم سوریه می‌دانند حیات امروز کشورشان و حضور معنادار کشور‌های دیگر در این کشور در سایه مقاومت حاصل شده است.

رئیس جمهور کشورمان ۱۳ اردیبهشت سال جاری در صدر هیئتی اقتصادی و سیاسی (پس از گذشت ۱۳ سال از آخرین سفر رئیس جمهور ایران به دمشق در سال ۸۸) به سوریه سفر کرد و مورد استقبال پرشور مردم و دولت سوریه قرار گرفت.

منبع: میزان

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها