در نشست مسئولان استانی بسیج اساتید سراسر کشور مطرح شد؛

معاون سیاسی سپاه: تصویر‌سازی غلط دشمن در جنگ شناختی/ اصلی‌ترین جهاد امروز، جهاد امیدآفرینی است

سردار جوانی با بیان اینکه دشمن در جنگ شناختی تصویر‌سازی غلط می‌کند، گفت: هنر ما باید تصویرسازی حقیقی از انقلاب اسلامی، امام (ره) و دستاوردهای انقلاب باشد تا تحلیل درستی از مشکلات ارائه دهیم.
کد خبر: ۵۸۸۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷ - 12May 2023

معاون سیاسی سپاه: اصلی‌ترین جهاد امروز، جهاد امیدآفرینی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «یدالله جوانی» معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست مسئولان استانی بسیج اساتید سراسر کشور، اظهار داشت: مشکلات را با کار و تلاش و همت باید حل کرد. 

سردار جوانی  در ادامه با اشاره به چهار محور برنامه‌های سازمان بسیج اساتید به بحث جهاد تبیین پرداخت و از ضرورت این جهاد سخن گفت.

وی عنوان کرد: پس از طرح جهاد ملی تبیین، برخی جاها کارهایی در این رابطه صورت گرفته است. باید کاری کنیم که حق این جهاد را ادا کنیم، هرگاه حق این جهاد ادا شود، هدایت اتفاق می‌افتد.

سردار جوانی افزود: بنده ۴۰ سال است در میدان‌های مختلف جهاد حضور دارم و اذعان دارم در این میان جهاد تبیین سخت‌ترین جهاد است.

وی عنوان کرد: رهبری می‌فرمایند دشمن امروز به دنبال تصرف قلوب و اندیشه‌سازی است. اتفاقات و اغتشاشات پاییز نتیجه مهندسی دشمن در حوزه مدیریت فکر است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در جهاد تبیین باید چند کار اصلی انجام داد. منطقه منازعه ذهن‌هاست، دشمن می‌خواهد ذهن و باور را تصرف کند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه ما در جهاد تبیین واقع‌نگاری و حقیقت‌نگاری است، اظهار داشت: دشمن در جنگ شناختی تصویر‌سازی غلط می‌کند. هنر ما باید تصویرسازی واقعی باشد. باید تصویرسازی حقیقی از انقلاب اسلامی، امام و دستاوردها داشته باشیم و تحلیل درست از مشکلات ارائه دهیم.

سردار جوانی با تاکید بر چهار راهبرد رهبر معظم انقلاب اسلامی شامل مشارکت، رفاقت، سلامت و امنیت و فرمایشات ایشان درخصوص انتخابات قوی، مطرح کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، انتخابات می‌تواند منشأ قدرت ملی باشد. ایشان نکات ارزشمندی در دیدار با دانشجویان داشتند. رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند آرمان‌ها موتور پیشران حرکت هستند. موتور پیشران ملت، آرمان است. امروز برای ما تمدن سازی اسلامی یک آرمان مهم است، این موتور پیشران برای کشور ماست.

وی خاطرنشان کرد: هر موتور سوختی لازم دارد و سوخت موتور پیشران کشور امید است. دشمن امروز می‌خواهد سوخت موتور انقلاب اسلامی را بگیرد و با نابود کردن اعتماد، آن را از حرکت بازدارد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: اصلی ترین جهاد امروز، جهاد امیدآفرینی است و راه امیدآفرینی، تبیین است‌. 

سردار جوانی افزود: جنگ شناختی دخل و تصرف در ادراک است و در این میان، جهاد تبیین راه جلوگیری از این دخل و تصرف‌هاست. هنر ما در جهاد تبیین باید ریشه‌یابی درست باشد. 

معاون سیاسی سپاه در پایان از اساتید دانشگاه خواست در میان محورهای برنامه‌های سازمان به عنوان مهم‌ترین محور و یک اولویت آنی و فوری به جهاد تبیین بپردازند که خروجی آن جلوگیری از فریب خواهد بود.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار