وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

برنامه دولت آرامش جامعه کارگری است

«مرتضوی» گفت: بر این باوریم دولت برنامه‌ریزی می‌کند که بتواند آرامشی را برای جامعه کارگری به وجود آورد.
کد خبر: ۵۸۸۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴ - 12May 2023

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: برنامه دولت آرامش جامعه کارگری استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «سید صولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امروز (جمعه) در جریان سفر ۲ روزه خود به استان مرکزی و در حاشیه بازدید از پروژه‌های بخش تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دلیجان، اظهار داشت: سفر ۲ روزه ما به استان مرکزی به منظور نظارت میدانی بر مصوبات سفر رئیس جمهور به استان در حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نشست با مسئولان استان از جمله رصد و پایش میزان اشتغال در استان، رفع مشکلات برای توسعه همه‌جانبه در حوزه اشتغال و دیگر حوزه‌ها برگزار شد.

مرتضوی افزود: جلسات خوبی در مرکز استان داشتیم، چند طرح افتتاح و بازدید شد، در شهرستان خمین چند طرح عمرانی با پیشرفت فیزیکی خوبی وجود داشت، در محلات ضمن بازدید و نظارت میدانی، عملیات اجرایی مجموعه درمانگاه تخصصی محلات آغاز شد که امیدواریم در ۱۸ ماه به بهره‌برداری برسد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: در دلیجان همکاران ما در تامین اجتماعی و تعاون سنوات قبل ۲ طرح شامل درمانگاه شبانه روزی و استخر شنای دلیجان را به بهره‌برداری رساندند که امروز ابعاد توسعه این دو طرح بررسی و دستوراتی صادر شد.

وی بیان کرد: حسن ختام سفر ما توجه به نیروی کار است، بر این باوریم دولت برنامه‌ریزی می‌کند که بتواند آرامشی را برای جامعه کارگری به وجود آورد باید توجه ویژه‌ای به کارگران داشت که در این راستا این مجتمع ۱۰۸ واحدی که بخشی از آن پیشرفت خوبی داشته و بخشی در حال زیرسازی است و بخش سوم امروز با حضور مسئولان آغاز کردیم، معتقدیم با برنامه‌ریزی مدون باید دغدغه کارگران را کمتر کنیم.

این مقام مسئول افزود: عملیات اجرایی ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی با همکاری وزارت راه و کارفرمایان برنامه‌ریزی کردیم، از دیگر رسالت‌های ما تشکیل و نظارت بر تعاونی‌هاست که در ۲ حوزه اشتغال و ساخت مسکن باید تعاون محور بود که در معاونت تعاون با تلاش مضاعف همکاران اقدامات لازم را شروع کرده و در بخشی در حال شروع کردن هستیم.

مرتضوی تصریح کرد: امیدوارم گامی برای قشر کارگری باشد و از همه تشکل‌های کارگری و بازنشستگی و مسئولان ارشد استان مرکزی که پیگیر امور هستند، به نوبه خود تقدیر و تشکر دارم.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار