رئیس هیئت معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی:

لزوم تقویت توان علمی نیروهای مسلح/ جبهه مقاومت دستاورد‌ دفاع مقدس است

امیر سرتیپ «آراسته» گفت: کارکنان نیرو‌های مسلح موظف هستند که با تقویت توان علمی، معنویت و آمادگی، از مظلومان در برابر مستکبران دفاع کنند.
کد خبر: ۵۸۸۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸ - 13May 2023

پایداری مثال زدنی جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی از دستاورد‌های دفاع مقدس استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «ناصر آراسته» رئیس هیئت معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی در آیین افتتاحیه بیست و سومین دوره آموزش میدانی معارف جنگ که با حضور معاون اجرایی ارتش، اساتید و پیشکسوتان دفاع مقدس، دانشجویان دانشگا‌های افسری ارتش و جمعی از مسؤلان استانی در مسجد جامع خرمشهر برگزار شد، با تأکید بر اهمیت و جایگاه شهدا اظهار داشت: یکی از بزرگترین نعمت‌های الهی در جامعه اسلامی ما، وجود مردان شجاع و جوانان فداکاری است که از پیش از پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز، در مقابل دشمنان انقلاب سینه سپر کرده‌اند و با جان و خون خود، اسلام و انقلاب و راه خدا را نصرت بخشیده‌اند.

امیر آراسته افزود: در این مسیر گرانبها بعضی از این عزیزان به فیض عظیم شهادت نائل آمدند و نام آن‌ها به عنوان سند افتخاری در تاریخ ثبت شد و با جانفشانی خود درسی ماندگار برای حفظ و اعتلای نظام و انقلاب اسلامی ایران خلق کردند.

وی با اشاره به دستاورد‌های دفاع مقدس تصریح کرد: پایداری مثال‌زدنی جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی، از دستاورد‌های دفاع مقدس است و کارکنان نیرو‌های مسلح موظف هستند که با تقویت توان علمی، معنویت و آمادگی، از مظلومان در برابر ظالمان و مستکبران دفاع کنند.

رئیس هیئت معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی خاطرنشان کرد: همه ما باید شهدا و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس را به‌عنوان الگویی شایسته و مقدس برای خود قرار دهیم و ادامه‌دهنده راه ارزشمند آن‌ها باشیم.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها