رئیس هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی:

اقتدار نیرو‌های مسلح محصول ذکر معارف ناب دوران دفاع مقدس است

امیر سرتیپ «آراسته» ارتش جمهوری اسلامی را یک ارتش اسلام‌محور و معنویت‌محور دانست و گفت: اقتدار دفاعی نیرو‌های مسلح محصول ذکر معارف ناب دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۵۹۲۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱ - 27May 2023

اقتدار دفاعی نیرو‌های مسلح محصول ذکر معارف ناب دوران جنگ تحمیلی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «ناصر آراسته» رئیس هیئت معارف جنگ سپهبد شهید صیاد شیرازی با حضور در مرکز آموزش وظیفه سمنان با برخی از فرماندهان لشکری و مدیران کشوری استان سمنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیر سرتیپ آراسته در این دیدار با بیان اینکه ارتش کشورمان بر خلاف دیگر ارتش‌های جهان یک ارتش اسلام‌محور و معنویت‌محور است، اظهار داشت: ارتش در هر ماموریتی و در راستای حفظ منافع ملی و نیز پایبندی به آرمان‌ها و ارزش‌های دینی در میدان عمل حضور دارد.

وی افزود: رزمندگان اسلام در سطح نیرو‌های مسلح، معنویت، تدین و انجام اعمال عبادی را در کنار مأموریت خود فراموش نمی‌کنند که البته نمونه مشخص این معنویت‌محوری، اخلاق و معنویت شهید صیاد شیرازی در برخورد با اسیران عراقی بود که با رفتار اسلامی و محبت‌آمیز، دشمنان را شگفت‌زده می‌کرد.

رئیس هیئت معارف جنگ سپهبد شهید صیاد شیرازی در ادامه به مأموریت ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش اشاره و عنوان کرد: اقتدار، دانش و معنویت این ناوگروه از نمونه‌های زنده بودن فرهنگ ایثار و مقاومت است.

وی ادامه داد: هم‌افزایی بین نیرو‌های مسلح و تبادل دانش در ابعاد گوناگون روز به روز در حال پیشرفت، رشد و تعالی است که با تلاش و پشتکار نیرو‌های جوان، ایثارگر و با انگیزه شاهد نتایج خیلی خوبی در تمامی عرصه‌ها هستیم.

امیر آراسته در پایان خاطرنشان کرد: اقتدار دفاعی نیرو‌های مسلح محصول ذکر معارف ناب دوران جنگ تحمیلی است.

در پایان مراسم با حضور امیر سرتیپ آراسته از تعدادی از استادان نمونه معارف جنگ استان سمنان و جمعی از کارکنان وظیفه نمونه تجلیل شد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار