معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:

آموزش و پرورش دو رکن اصلی توسعه در هر کشور است

حسنی گفت: آموزش و پرورش دو رکن اصلی و اساسی توسعه در هر کشوری است که هم در بعد تعلیمی و هم در بعد تقویتی نقش اساسی ایفا می‌کند.
کد خبر: ۵۸۸۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶ - 13May 2023

آموزش و پرورش دو رکن اصلی توسعه در هر کشور استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «محمدسبحان حسنی» معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام امروز (شنبه)  در جلسه شورای آموزش و پرورش استان در سالن جلسات شهید رجایی استانداری ایلام، با اشاره به رسالت سنگین جامعه فرهنگیان،اظهار داشت: آموزش و پرورش دو رکن اصلی و اساسی توسعه در هر کشوری است که هم در بعد تعلیمی و هم در بعد تقویتی نقش اساسی ایفا می‌کند.

وی گفت: همه باید برای تقویت زیرساخت‌ها در آموزش و پرورش کمک کنیم که در این صورت اثر آن در سطح جامعه نمایان خواهد شد.

حسنی با بیان اینکه اهمیت آموزش و پرورش بر هیچ کس پوشیده نیست، افزود: بی توجهی به این دو رکن اساسی، آسیب‌هایی را در پی خواهد داشت و تا زمانی که آموزش و پرورش به جایگاه اصلی خود نرسد، مشکلات این حوزه ادامه خواهد داشت، لذا توجه به آموزش و پرورش جزو نیازهای اساسی است و فرهنگیان و همه افراد تاثیرگذار که می توانند در این حوزه کمک کار باشند، باید در جهت کمک به ارتقای جایگاه آموزش و پرورش ورود پیدا کنند.

وی با تاکید بر این نکته که تکریم معلمان و جامعه فرهنگی باید در جامعه ترویج یابد، تصریح کرد: جامعه فرهنگی باید مورد تکریم قرار گیرند، معلمان علیرغم مشکلات خود، اما رسالت خود را به درستی انجام داده‌اند.

معاون استاندار ایلام در پایان نیز با اشاره به اجرای پروژه‌های در دست اقدام در آموزش و پرورش نیز افزود: در زمینه ورزش و توسعه فضاهای ورزشی به خصوص احداث چمن مصنوعی در مدارس استان، خوشبختانه در دولت سیزدهم اقدامات اساسی و بی نظیری انجام شده و علاوه بر این در دورترین نقاط روستایی استان نیز شبیه چنین پروژه‌هایی احداث شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار