آینده خواندنی است/ در صحن شورای اسلامی شهر تهران مطرح شد؛

چمران: نمایشگاه کتاب یک حرکت بزرگ فرهنگی قابل تقدیر است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از  ۲۱ اردیبهشت آغاز به کار کرده است، گفت: نمایشگاه کتاب به عنوان یک حرکت فرهنگی خوب قابل تقدیر است.
کد خبر: ۵۸۸۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳ - 14May 2023

چمران: نمایشگاه کتاب یک حرکت بزرگ فرهنگی قابل تقدیر استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (یکشنبه) در صدو چهل و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بمباران منازل فرماندهان مقاومت و مردم فلسطین توسط رژیم غاصب صهیونیستی اظهار داشت: این حملات و بمباران‌ها برای سرپوش گذاشتن به بحران‌های داخلی رژیم صهیونیستی است.

چمران گفت: نتانیاهو امروز در شرایط بحرانی قرار دارد و به همین دلیل دست به چنین کاری زده است؛ این بمباران سیاست سران رژیم صهیونیستی برای کنترل بحران‌های داخلی بود که به هدف خود نرسیدند و گروه‌های مقاومت فلسطین بیش از هزار و ۵۰۰ موشک به سمت اسرائیل شلیک شد.

رئیس شورای اسلامی سهر تهران گفت مقاومت گروه‌های مقاومت به گونه‌ای بود که سران رژیم صهیونیستی مجبور شدند با شرایط اعلام شده توسط گروه‌های مقاومت باری دیگر اتش‌بس را قبول کنند.

وی با اشاره به اینکه در ۲۱ اردیبهشت نمایشگاه بین‌الملی کتاب تهران آغاز به کار کرد، خاطرنشان کرد: نمایشگاه کتاب به عنوان یک حرکت فرهنگی خوب قابل تقدیر است و این انتظار را داشتیم که این‌نمایشگاه شهر آفتاب برگزار شود؛ با تمام این اختلاف نظر‌ها شهرداری منطقه ۷ و ۸ کمال همکاری‌ را برای برگزاری این نمایشگاه داشته است.

انتها‌ی پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار