مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان خبر داد؛

ساخت ۱۰ واحد مسکن محرومین در فارسان

«بابائی» گفت: اقدامات ساخت ۱۰ واحد مسکن محرومین طی سال ۱۴۰۲ در شهرستان فارسان درحال انجام است و پیش‌بینی می‌شود این واحد‌ها تا پایان سال جاری در اختیار افراد قرار داده شوند.
کد خبر: ۵۸۸۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲ - 14May 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، «میثم بابائی» مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان صبح امروز در جمع خبرنگاران با تاکید براینکه محرومیت‌زدایی یکی از مهم‌ترین وظایف بسیج سازندگی در کشور است، اظهار داشت: در سال ۱۳۹۹ با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) شش واحد مسکونی مددجویی و با همکاری سازمان بهزیستی دو واحد مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در فارسان احداث شد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۰ بسیج سازندگی با استفاده از ظرفیت خیرین ۹ واحد مسکونی را در شهرستان فارسان تکمیل کرده و در اختیار محرومان قرار داد همچنین اقدامات ساخت ۱۰ واحد مسکن محرومین دیگر نیز طی سال ۱۴۰۲ در این شهرستان درحال انجام است و پیش‌بینی می‌شود این واحد‌ها تا پایان سال جاری در اختیار افراد قرار داده شوند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان با بیان اینکه گروه‌های بسیجی روحیه خودباوری را مردم انتقال می‌دهند، ادامه داد: این اقدامات جهادی فقر را از بین برده و موجب شناخت استعداد‌های موجود در مناطق محروم می‌شود.

بابائی در پایان با اشاره به فواید بهره‌مندی از ظرفیت گروه‌های جهادی در تمامی عرصه‌ها، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه بهره‌مندی از گروه‌های جهادی موجب می‌شود کار‌ها با سرعت بیشتر و هزینه کمتر به اتمام برسند، اما باید توجه داشت این گروه‌ها نیز به حمایت همه جانبه از سوی مسئولان نیاز دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار