در نشست نقد و بررسی کتاب «همپای دز» مطرح شد؛

معاون استاندار مرکزی: شاخصه‌های فرهنگی دفاع مقدس مسیر هویت‌یابی را به نسل جوان یاد می‌دهد

مفتح‌زاده گفت: شاخصه‌های تربیتی، علمی و فرهنگی دوران دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان کشورمان کمک می‌کند تا مسیر درست هویت‌یابی را به‌دست بیاورند.
کد خبر: ۵۸۹۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴ - 14May 2023

در نشست نقد و بررسی کتاب «همپای دز» مطرح شد؛به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  دفاع‌پرس، نشست نقد کتاب «همپای دز» با موضوع تاریخ‌ شفاهی دفاع مقدس به روایت رزمنده «پروین مفتح‌زاده» معاون استاندار در امور زنان استان مرکزی و تدوین فرشته عسگری با حضور سردار «غلامرضا علاماتی» رئیس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس و جمعی از کارشناسان و صاحبنظران ظهر امروز (یکشنبه) در سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس برگزار شد.

«پروین مفتح زاده» معاون استاندار در امور زنان استان مرکزی در این نشست اظهار داشت: امروز جلسه نقد و بررسی کتاب «همپای دز» برگزار شد که جلسه‌ای مفید و سازنده بود.

مفتح زاده ادامه داد: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای جهاد تبیین انگیزه پیدا کردم خاطرات خود را از دوران دفاع مقدس بازگو کنم.

وی افزود: شاخصه‌های تربیتی، علمی و فرهنگی دوران دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان کشورمان کمک می‌کند تا مسیر درست هویت‌یابی را بدست بیاورند.

مفتح زاده با بیان اینکه دفاع مقدس آیینه‌ای از شایستگی ها، آرمان ها، اعتقادات و فرهنگ ایرانی و اسلامی است، خاطرنشان کرد: ملت ایران با ایمان به خدا در جنگ تحمیلی پیروز شد و هر قدر دوران دفاع مقدس تبیین شود به نسل امروز کمک می‌کند تا واقعیات انقلاب اسلامی را به خوبی بشناسند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار