آیت‌الله حیدری:

اتحاد ملی از ارکان مهم کشور است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: هرگونه دوقطبی‌سازی به سود انقلاب و نظام نیست و موجب سواستفاده دشمن از آن می‌شود، زیرا آن‌ها به دنبال دوقطبی‌سازی در جامعه هستند تا به اهداف نامقدس خود برسند.
کد خبر: ۵۸۹۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰ - 14May 2023

اتحاد ملی از ارکان مهم کشور استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، آیت‌الله محسن حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگویی در خصوص سخنان اخیر حجت الاسلام حاج علی اکبری در نماز جمعه این هفته تهران در مورد مراقبت ائمه جمعه و مسئولان در خطبه‌ها و اظهارنظر‌ها برای جلوگیری از ورود جامعه به حاشیه‌ها، اظهار داشت: اصل مطلب مطرح شده توسط امام جمعه موقت تهران، پرهیز از قطبی‌بندی جامعه و حاشیه‌سازی و اینکه بهانه‌ای برای انشعاب و تنش در شاکله جامعه ایجاد نشود، کاملاً درست است، زیرا وحدت و اتحاد ملی یکی از ارکان مهم کشور و انقلاب است.

آیت‌الله حیدری افزود: حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه و مقام معظم رهبری همواره بر یکپارچگی ملی تأکید داشته و دارند. هرگونه دوقطبی سازی به سود انقلاب و نظام نیست و موجب سو استفاده دشمن از آن می‌شود، زیرا آن‌ها به دنبال دو قطبی‌سازی در جامعه هستند تا به اهداف نامقدس خود برسند.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه اظهار داشت: همه دلسوزان انقلاب اعم از ائمه جمعه، نمایندگان مجلس و مسئولان اجرایی کشور، نخبگان جامعه، قلم به دست‌ها، اصحاب رسانه و فعالین رسانه ملی و فضای مجازی، هم گی باید به این اصل مستلزم باشند و دقت کنند که اظهارات آن‌ها به تنش‌های اجتماعی منجر نشود.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: الحمدالله جامعه قوی است و ظرفیت و نفوذ بالای انقلاب در قلب اکثریت جامعه وجود دارد. همچنین ساختار‌های نظام جمهوری اسلامی آمادگی هرگونه مواجهه با توطئه‌ها را دارد و آن‌ها را خنثی می‌کند و از این جهت نگرانی وجود ندارد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اذعان داشت: در عین حالی که نگرانی برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان وجود ندارد، اما باید توجه داشته باشیم که تنش‌ها در جامعه باعث ضربه‌های سیاسی اجتماعی و فرهنگی شده و مانع پیشرفت کشور می‌شود. این تنش‌ها هزینه بر است و باید جلوی آن‌ها گرفته شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار