فرمانده عرصه دفاع مقدس مطرح کرد؛

مرجعیت و معنویت دو عامل پیروزی در دفاع مقدس

«قاسمی» گفت: مرجعیت و معنویت دو رکن تاثیر گزار در عرصه دفاع مقدس بود که توانست دشمن تا دندان مسلح رژیم بعث عراق را مغلوب کند.
کد خبر: ۵۸۹۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶ - 14May 2023

مرجعیت و معنویت دو عامل پیروزی در دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «محمد تقی قاسمی» فرمانده عرصه دفاع مقدس امروز (یکشنبه) در جلسه روایتگری وثبت تاریخ شفاهی طلاب و روحانیون ایلام اظهار داشت: مرجعیت و معنویت دو رکن تاثیر گزار در عرصه دفاع مقدس بود که توانست دشمن تا دندان مسلح رژیم بعث عراق را مغلوب کند.

وی اظافه کرد: دشمن امروز حوزه‌های علمیه را تهدید می‌کند و مورد هجمه قرار داده است که این نشان از تاثیر گزاری مطلوب حوزه در مباحث فرهنگی می‌باشد.

قاسمی ادامه داد: استان ایلام سرشار از جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران در ۸سال دفاع مقدس می‌باشد که لازم است روایان به درستی با این خاطرات آشنا شوند.

این فرمانده دفاع مقدس تاکید کرد: صداقت و امانت داری از خصوصیات بارز راویان دفاع مقدس است که لازم است یک راوی این دو موضوع را به درستی درک وعمل نمایید.

وی با اشاره به نقش آیت الله «حیدری ایلامی» و حوزه‌های علمیه در دفاع مقدس اظهار داشت:  آیت الله حیدری در اوایل جنگ با بسیج کردن ایلات و طوایف و زنده نگه داشتن روح حماسه و جهاد وتقویت آن بین اقشار مختلف جامعه مانع پیشروی دشمن شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار