آینده خواندنی است/ مدیر انتشارات ستاره‌ها در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

استقبال خوب مخاطبان از کتاب تازه تقریظ شده رهبر معظم انقلاب اسلامی

کتاب خاتون و قومندان که به تازگی از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر آن رونمایی شده است از جمله کتاب‌های پرفروش نشر ستاره‌ها در چهل و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است.
کد خبر: ۵۸۹۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۲:۵۱ - 19May 2023

استقبال خوب مخاطبان از کتاب تازه تقریظ شده رهبری«سید سجاد جلینی» مدیر انتشارات ستاره‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس مستقر در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در خصوص غرفه این انتشارات اظهار داشت: امسال اتفاق ویژه نشر ما رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب خاتون و قومندان بوده که ۲۲ اردیبهشت انجام گرفت و کتاب نیز در نمایشگاه با استقبال خوب مخاطبین مواجه شد.

وی با اشاره به حوزه کاری این انتشارات گفت: انتشارات ما در حوزه ادبیات پایداری و مقاومت با محوریت انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت در حوزه استان خراسان و کل کشور فعالیت می‌کند.

جلینی با اشاره به آثار پرفروش غرفه نشر ستاره‌ها بیان کرد: کتاب خاتون و قومندان ما با استقبال خوبی در نمایشگاه کتاب مواجه بوده و هم مخاطبین ایرانی و هم افغانستانی را برای خرید کتاب این غرفه کشانده است.

مدیر انتشارات نشر ستاره‌ها در خصوص استقبال از کتب ادبیات پایداری گفت: اگر به پرفروش‌ترین کتاب‌های سال‌های اخیر نگاهی بیاندازیم تعدادی زیادی از آنان کتاب‌های ادبیات پایداری و مقاومت هستند. کتاب تنها گریه کن به چاپ صد و شصتم رسیده است و در حال حاضر کتاب خاتون و قومندان استقبال خیلی خوبی رو به رو شده.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر تولید کتاب‌های کودک و نوجوان بیان داشت: درحوزه کودک و نوجوان چند کتاب با قلم خوب داریم که از آن جمله می‌توان به «خال هندو» و «وسنی» که راوی کتاب یک نوجوان است. در حوزه کودک هم کار‌هایی کردیم که امیدواریم در سال‌های آینده عرضه بشود.

جلینی در پایان گفت: یکی از شعار‌های ما در نشر ستاره‌ها توجه به چاپ عالی کتاب هاست که موارد متعددی از جمله سوژه، نویسنده، طرح جلد خوب، طراح صفحه خوب ار شامل می‌شود و اگر مقایسه‌ای درکتاب‌ها داشته باشید این نکته را متوجه می‌شوید چرا که معتقدیم اگر مخاطب کتابی را بخرد باید با جان و دل آن را بخواند و کتاب یک بار مصرف نباشد. این نکته را هم اشاره کنم محتوایی که ارائه می‌کنیم زحمت دوستان قدیم این انتشارات است.

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «آینده خواندنی‌ست» ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی (ره) تهران و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها