ما متحدیم/ معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا:

«راهیان نور» بهترین شیوه برای «جهاد تبیین» است

«مجیدی» گفت: امروز راهیان نور برای نسل جوان که دچار القائات دشمنان در فضای مجازی است، بهترین مدل و شیوه جهاد تبیین است.
کد خبر: ۵۸۹۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰ - 15May 2023

«راهیان نور» بهترین شیوه و مدل برای «جهاد تبیین» استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «عسگر مجیدی» معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در همایش تجلیل از عوامل اجرایی راهیان نور مازندران که امروز در جوار یادمان شهدای گمنام مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برگزار شد، ضمن تقدیر از برگزارکنندگان و دست اندرکاران راهیان نور استان مازندران اظهار داشت: راهیان نور به عنوان یک سند ملی توسط بنیاد حفظ آثار ثبت شد و ما به عنوان خادم شهدا در این مسیر انجام وظیفه می‌کنیم.

وی ضمن تقدیر از سردار «ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران افزود: تجلیل از خادمین راهیان نور یکی از برنامه‌های ستاد راهیان نور است که پس از تصویب سند ملی راهیان نور در استان برگزار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: راهیان نور بزرگترین رزمایش فرهنگی و از برنامه‌های موثر این حوزه است و اثرات آن را به عینه در جامعه شاهد هستیم.

مجیدی با بیان اینکه استان مازندران ده هزار و چهارصد شهید در دفاع مقدس تقدیم کرده است و برنامه بزرگ راهیان نور با حضور جهادی دست اندرکاران استان به یاد شهدا برگزار می‌شود، ادامه داد: امروز راهیان نور برای نسل جوان که دچار القائات دشمنان در فضای مجازی است، بهترین مدل و شیوه جهاد تبیین است.

وی با بیان اینکه شهدا مقدس هستند و باید فرهنگ ایثار و شهادت را به درستی تبیین کنیم، عنوان کرد: امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا کمترین کار است و راهیان نور بهترین مکان برای ارج نهادن به مقام شهید و شهادت است.

مجیدی با بیان اینکه در قبال انتقال پیام شهدا به جامعه وظیفه داریم، عنوان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جایگاه ویژه‌ای دارد و «جهاد تبیین» و «جهاد امیدآفرینی» باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه شهدا به ما عزت دادند، تصریح کرد: امروز اقتدار جمهوری اسلامی از مقاومت و ایستادگی شهدا و رزمندگان است و به برکت خون شهدا هسته‌های مقاومت جهانی‌ شده است.

این مسئول با اشاره به نقش مازندران و لشکر سرافراز ۲۵ کربلا در عملیات‌های بزرگی چون والفجر ۸ اذعان داشت: رزمندگان ما در جبهه‌های غرب و جنوب کشور نقش آفرینی کردند و امروز تبیین سیره شهدا ضروری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها