رئیس انجمن راویان فجر فارس:

ستاره‌های شهر در روایت نهم به شهدای مظلوم روحانیت می‌پردازد

«متولی» با بیان اینکه ستاره‌های شهر به روایت نهم خود رسیده است گفت: همایش ستاره‌های شهر «روایت نهم؛ شاهدان فقیه» با محوریت شهدای مظلوم روحانیت و طلاب در کلان‌شهر شیراز سومین حرم اهل‌بیت (ع) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۸۹۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵ - 16May 2023

ستاره‌های شهر در روایت نهم به شهدای مظلوم روحانیت می‌پردازد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، «سیدرضا متولی» رئیس انجمن راویان فجر فارس با بیان اینکه همایش ستاره‌های شهر که به روایت ایثارگری و رشادت‌های شهدا می‌گذارد، در نهمین روایت خود، ادای دِینی به مقام شهدای مظلوم روحانیت و طلاب خواهد داشت، اظهار داشت: مجموعه برنامه «ستاره‌های شهر» قالبی از یادواره‌های نوین شهدا است که با استفاده از ابزار هنر همانند تئاتر، اجرای صحنه و روایتگری، از سال گذشته در استان فارس آغاز و تاکنون هشت برنامه در کلان‌شهر شیراز و دیگر شهرستان‌های استان فارس انجام داده است.   

متولی ادامه داد: گروه تحقیق و پژوهش ستاره‌های شهر با کمک انجمن راویان فجر فارس و با مدیریت ستاد کنگره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس بسیار فعال است.

رئیس انجمن راویان فجر فارس افزود با اشاره به تولید محتوا برای این سلسله برنامه‌ها بیان کرد: تولید محتوا، تهیه کلیپ و مستند روایی و پادکست‌های مختلف با موضوعات خاطره شهدا و اجرای رادیو تئاتر وجود دارد.

این یادگار دفاع مقدس با تصریح بر گستره انتشار این فعالیت‌ها و تولید محتوا‌ها در برنامه‌های مختلف و فضا‌های مجازی، عنوان کرد: مستند شاهدان فقیه روزانه در سه نوبت از شبکه فارس در حال پخش است.

رئیس انجمن راویان فجر فارس گفت: این انجمن با توجه به اجلاسیه بزرگ شهدای استان فارس در سال۱۴۰۳، با قوت بیشتری برنامه‌های خود را ادامه می‌دهد.

متولی در ادامه گفت: این همایش بنا به درخواست مشاور امور روحانیون استانداری فارس و با همکاری نهاد‌های حوزوی استان، شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز و سایر مجموعه‌های مردمی و هدایت ستاد کنگره امیران، سرداران و ۱۵هزار شهید فارس، عصر امروز سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه در سالروز شهادت صادق آل محمد (ع) در تالار حافظ برگزار خواهد شد.

این یادگار دفاع مقدس ابراز امیدواری کرد: این اقدام فرهنگی گوشه‌ای از ادای دِین به مقام شهدای معزز روحانی و طلاب باشد.

وی با بیان اینکه ۳۵۰ شهید روحانی در استان فارس و ۱۱۰ شهید روحانی در کلان‌شهر شیراز وجود دارد، گفت: شهید آیت‌الله دستغیب، شهید آیت‌الله ربانی شیرازی و اولین روحانی شهید فارس شیخ منصور بامداد و ... شهدای روحانی دفاع مقدس در شیراز هستند که در این همایش از خانواد‌های معظم آن‌ها تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار