معاون اقتصادی رئیس‌جمهور:

دشمنان از ابزار دفاعی ایران اسلامی می‌ترسند

«رضایی» با اشاره به اینکه امروز دشمنان از ابزار دفاعی ایران اسلامی می‌ترسند، گفت: دشمنان وحشت دارد که این قدرت سازی در عرصه‌های مختلف هم ادامه یابد به همین دلیل مدام برعلیه ایران اسلامی توطئه می‌کنند.
کد خبر: ۵۸۹۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷ - 16May 2023

۱به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «محسن رضایی» معاون اقتصادی رئیس‌جمهور امروز (سه‌شنبه) در یادواره ۸۵۳ شهید شهرستان نهاوند که با حضور پیکر شهید تازه تفحص شده «احمد ظفری» برگزار شد، اظهار داشت: نهاوند دارای علما و شهدای بزرگی همچون شهید آیت‌الله «محمدعلی حیدری»، «علی قدوسی»،  «محمد طالبیان»، «میرزا محمد سلگی» و ۸۵۰ شهید سرافراز است.

وی با اشاره به اینکه مردمان نهاوند در مقاطع مختلف تاریخی علمدار بوده‌اند، افزود: در طول تاریخ انقلاب اسلامی هرجا که نیاز بوده جوانان این شهرستان به میدان آمدند و افتخار آفرین بوده و هستند.

معاون اقتصادی رئیس جمهور با اشاره به مقاومت مردان و زنان نهاوندی در دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: رزمندگان نهاوندی در هشت سال دوران دفاع مقدس رشادت‌های بی‌نظیری از خود خلق کردند.

وی با تاکید براینکه راه بزرگ و عظیم شهدا را باید با قدرت ادامه دهیم چون هدف ملت ایران اسلامی بزرگ و مهم است، خاطرنشان کرد: شهدا و امام راحل این مسیر را برای ملت باز کردند و امروز وظیفه ما ادامه دادن راه این بزرگواران است.

رضایی با بیان اینکه‌ دشمن به امید، اعتماد و ارزش‌های ملت ما حمله می‌کند، افرود: دشمنان می‌دانند این شاخص‌ها، ملت ایران اسلامی را به هدف نهایی می‌رساند.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان از ابزار دفاعی ایران اسلامی می‌ترسند، یادآور شد: دشمنان وحشت دارد که این قدرت سازی در عرصه‌های مختلف هم ادامه یابد به همین دلیل مدام برعلیه ایران اسلامی توطئه می‌کنند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس اضافه کرد: وحشت دشمنان از پیشرفت‌های کشور کاملا مشخص است و آنها نمی‌خواهند ایران قوی شود ولی ایران به دنبال ایجاد یک تمدن بزرگ است. توطئه‌ها ادامه خواهد داشت و باید هوشیار باشیم و ارزش‌ها را احیا کنیم و برای این کار باید شهدا را الگو قرار  دهیم.

وی با تاکید براینکه دشمن طراحی می‌کند و نقشه می‌کشد و می‌خواهد ریشه‌ها را بخشکاند و ارزش.ها را از بین ببرد، گفت: دشمنان نمی‌خواهند جوان ایرانی مانند دوران دفاع مقدس انقلابی، تحول آفرین و با فکر باشد. در عرصه‌های مختلف جوانان مومن این کشور پیشرفت کرده‌تند و دشمن از این توانایی و قابلیت وحشت دارد و می‌خواهد جلوی این کار را بگیرد.

رضایی در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به حوادث اخیر در غزه و قدرت‌نمایی مقاومت، بیان داشت: امروز می‌بینیم که مقاومت چقدر پیشرفت کرده و دشمن از این می‌ترسد و می‌بیند که ارزش‌هایی که در ایران بارور شده در مقاومت منطقه به ثمر نشسته است.

انتهای پیام/ عباس جهانتاب

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار