در مراسم اهدای نشان فداکاری به خانواده‌های شهدای ارتش مطرح شد؛

سرلشکر موسوی: نیروی دریایی ارتش با اقتدار از منافع ملی در دریاها حراست می‌کند

امیر سرلشکر «موسوی» گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با اقتدار از امنیت و منافع ملی در دریاها حراست می‌کند.
کد خبر: ۵۸۹۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷ - 17May 2023

نیروی دریایی ارتش با اقتدار از منافع ملی در دریاها حراست می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز (چهارشنبه) در مراسم اهدای نشان فداکاری اعطایی فرمانده کل قوا به خانواده‌های شهدای ارتش که در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر برگزار شد، با بیان اینکه هیچ‌کدام از ما توان قدردانی از شهیدان و خانواده‌های آنان را نداریم، اظهار داشت: خریدار جان شهیدان خداوند است.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه شهیدان رهرو مکتب عاشورا هستند، افزود: راه شهیدان راه ایستادن مقابل استکبار و شیطان است و امروز نماد جبهه ضدخدایی، نظام سلطه آمریکا است؛ در حالی که راه شهیدان و خداوند، ایستادگی در راه حق است و نماد این راه، جبهه مقاومت است.

فرمانده کل ارتش با عنوان اینکه مصباح و چراغ هدایت، ولایت محسوب می‌شود، بیان کرد: ولایت راهنمای حق‌طلبان به شمار می‌رود و بهترین قدردانی و ادامه راه شهدا، پیروی از ولایت است.

وی با اشاره به مأموریت ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی و ۳۶۰ اظهار داشت: این ناوگروه پس از هشت ماه دریانوردی، نقطه عطفی در تاریخ کشور ثبت کرده است و این ناوگروه کار بزرگ و حماسه‌ای ماندگار را برای جمهوری اسلامی ایران خلق کردند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کرد: پیگیری این فرامین سبب عزت و افتخار می‌شود و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی باید به نیروی دریایی به چشم نیروی راهبردی نگریسته شود.

سرلشکر موسوی توسعه دریامحور را مستلزم ایجاد تغییر راهبردی و اساسی در سیاست‌های همه بخش‌های کشور دانست و تصریح کرد: داشتن نیروی دریایی قدرتمند و پرافتخار از جمله الزامات است تا پرچم کشور را به اهتزاز درآورد و از امنیت و منافع ملی در دریا‌ها حراست کند.

وی با بیان اینکه پرچم نظام جمهوری اسلامی با حضور جوانانی از ۲۹ استان کشور در ناوگروه ۸۶ در آب‌های جهان به اهتزاز درآمده است، آن را نوعی اقتدار برشمرد و عنوان کرد: ضرورت اقتدار در عرصه‌ها مستلزم داشتن نیرو‌های نظام توانمند است و لازم است این موفقیت در تقویم رسمی کشور ثبت شود.

سرلشکر موسوی با اظهار اینکه همه موفقیت و اقتدار ایران اسلامی به برکت خون شهیدان است، اذعان داشت: شهیدان پرچم و نام ایران اسلام را به اهتزاز درآوردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار