پیام تبریک مدیر کل حفظ آثار گلستان به مناسبت روز ملی روابط عمومی

«کاظمی» با صدور پیامی ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۸۹۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱ - 17May 2023

پیام تبریک مدیر کل حفظ آثار گلستان به مناسبت روز ملی روابط عمومیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان با صدور پیامی، ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

 ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون آن در دنیای ارتباطات و یکی از ارکان تاثیر گزار در مسیر تعالی هر سازمان است. روابط عمومی و ارتباطات،

سازوکار مهم همدلی و همزبانی مردم و از عوامل تاثیر گذار در توسعه جوامعه انسانی و به عنوان سرمایه ای ارزشمند محسوب می شود. در دنیایی که بشر امروز بیش از هر زمان دیگری به دنبال آگاهی و شفافیت است و همه ابزار ها و دانش بشری برای رسیدن به این دو عنصر مهم به کار گرفته میشود سرمایه ارزشمند روابط عمومی است که می تواند به مثابه بازوی فکری سازمان ها، در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف کلان سازمان نقش آفرینی کند.

اینجانب فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی اصحاب رسانه، فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی، صاحبان اندیشه و قلم تبریک عرض مینمایم و از خداوند منان توفیق خدمت رسانی در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار