فرمانده فراجا تشریح کرد؛

بیشترین دغدغه‌ها و انتظارات مردم از پلیس/ ادامه طرح عفاف و حجاب

سردار رادان با اشاره به بیشترین دغدغه‌ها و انتظارات مردم از پلیس گفت: طرح عفاف و حجاب ادامه دارد.
کد خبر: ۵۸۹۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳ - 18May 2023

بیشترین دغدغه‌ها و انتظارات مردم از پلیس/ ادامه طرح عفاف و حجاببه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده فراجا در حاشیه آغاز به کار مرکز جدید فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اظهارداشت: پلیس به دغدغه‌ها و نگرانی‌های مردم توجه ویژه‌ای دارد و ما بر اساس خواست و مطالبات مردم اقدام می‌کنیم و هرآنچه که دغدغه مردم باشد برای خدمتگزارانشان در پلیس هم دغدغه محسوب می‌شود و به دنبال پاسخ به آن هستیم.

سردار رادان درباره اینکه در حال حاضر بیشترین دغدغه‌های مردم در چه موردی است، گفت: براساس بررسی‌های ما و آنچه که در تماس‌ها خود را نشان داده است، موضوعات سدمعبر، تصادفات و ترافیک، سرقت و معتادان متجاهر جزو دغدغه‌ها و انتظارات اصلی مردم از پلیس است.

فرمانده فراجا ادامه داد: متأسفانه سد معبر ناراحتی مردم را افزایش داده و بیشترین تماس مردم با پلیس نیز اعتراض به این موضوع بوده است.، ما وظیفه داریم که در این خصوص پاسخگوی مردمی باشیم که اذیت شده و ناراحتی خود را مطرح کرده‌اند.

وی درباره نگرانی مردم از وقوع سرقت نیز گفت: در موضوع سرقت حتماً با هماهنگی با دستگاه قضا با سارقان و مالخران برخورد خواهیم کرد. طرحی نیز در این خصوص آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

فرمانده فراجا با اشاره به موضوع معتادان متجاهر نیز اظهار کرد: در خصوص معتادان متجاهر نیز، ما طبق طرحی که اجرا شد، آنها را جمع‌آوری کردیم اما این معنایش این نیست که تعداد حضور معتادان متجاهر صفر شده باشد و در این زمینه من به خودم هم انتقاد می‌کنم چرا که به مردم قول داده بودم که تحت هر شرایطی چه ظرفیت باشد و چه نباشد، معتادان متجاهر را جمع‌آوری کنیم.

این طرح نیز ادامه دارد و خوشبختانه آقای دکتر مؤمنی، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر هم قول داده‌اند که ظرفیت‌ها افزایش یابد.

سردار رادان در پاسخ به پرسشی درباره سرانجام اجرای طرح عفاف و حجاب خاطر نشان کرد: همه مأموریت‌های پلیس تا رفع دغدغه مردم ادامه دارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار