رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تأکید کرد؛

لزوم تداوم راه آیت‌الله شهید «سلیمانی»/ پای آرمان شهدای تبیین و تبلیغ ایستادگی می‌کنیم

حجت‌الاسلام قمی با بیان اینکه آیت‌الله شهید سلیمانی باقیات‌الصالحات زیادی از خود به جای گذاشته است، بر لزوم تداوم مسیر و راه این عالم شهید تأکید کرد.
کد خبر: ۵۹۰۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳ - 19May 2023

لزوم تداوم مسیر و راه آیت الله شهید «سلیمانی»/ پای آرمان شهدای تبیین و تبلیغ ایستادگی می‌کنیمبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «محمد قمی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به همراه جمعی از معاونان و مدیران این سازمان در دیدار با خانواده آیت الله شهید «عباسعلی سلیمانی» در بابلسر با بیان اینکه اساساً برای کسب معنویت و نور دیدار با خانواده شهیدان توصیه و سفارش شده است، اظهار داشت: کسانی که این عالم را می‌شناختند، می‌دانستند که ایشان شهید زندگی می‌کرد و چنین رحلت خونینی برای مجاهدین چندان عجیب نیست.

وی با اشاره به اینکه آیت الله سلیمانی همواره دعا و درخواست از محضر حضرت حق برای شهادت داشتند و در مسیر جهاد تبیین جانفشانی کرده بودند، افزود: خانواده شهید شجره طیبه است و بنای ترویج معارف اهل بیت در آن جاری است.

حجت الاسلام قمی با بیان اینکه آیت الله شهید سلیمانی باقیات الصالحات زیادی از خود به جای گذاشته است، بر لزوم تداوم مسیر و راه این شهید تاکید کرد و گفت: از این مسیر تبیین اسلام ناب کوتاه نخواهیم آمد و پای آرمان شهیدان و شهدای تبیین و تبلیغ ایستادگی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار