بازدید فرمانده نزاجا از تیپ ۲۸۸ زرهی

امیر سرتیپ حیدری از تیپ ۲۸۸ زرهی سرتیپ شهید سلیمان هاشم زهی در خاش بازدید کرد.
کد خبر: ۵۹۰۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰ - 19May 2023

بازدید فرمانده نیروی زمینی ارتش از تیپ ۲۸۸ زرهی سرتیپ شهید سلیمان هاشم زهی در خاشبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش با حضور در شهرستان خاش از آمادگی رزمی کارکنان، حاضربکاری تجهیزات، امکانات و همچنین نمایشگاه ابتکارات و اختراعات تیپ ۲۸۸ مستقل زرهی خاش بازدید کرد.

امیر سرتیپ حیدری در بازدید از قسمت‌های مختلف تیپ ۲۸۸ اظهار داشت: آمادگی تیپ ۲۸۸ زرهی خاش و دستاورد‌هایی که این تیپ داشته است، جای تقدیر و تشکر دارد. کارکنان تیپ ۲۸۸ اعم از پایور و وظیفه در بازدیدی که داشتیم، نشان دادند که در برابر هرگونه تهدید دشمن آگاه و آماده هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش بیان کرد: من از کارکنان نیروی زمینی ولایتمداری، عدالت‌محوری، شایسته‌سالاری و ارتقای توان آمادگی را می‌خواهم.

امیر حیدری تصریح کرد: با وجود مشکلات فراوان و همچنین محرومیت‌های این منطقه، اتحاد و همدلی در این پادگان بسیار خوب است و این‌ها همه حاصل زحمات فراوان و خلوص نیت کارکنان این تیپ است.

فرمانده نزاجا دیدار‌هایی جداگانه با خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و همچنین از فرماندهان و کارکنان نمونه تیپ ۲۸۸ تجلیل داشته و دستورات لازم را برای برطرف‌سازی مشکلات کارکنان صادر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار