استادحوزه و دانشگاه:

مدافعان حرم موازنه جهانی را به هم ریخته‌اند

حجت الاسلام «احمد نژاد» گفت: امروز رژیم صهیونیستی لحظه‌ای امنیت ندارد، مدافعان حرم موازنه جهانی را به هم ریخته‌اند و نظام سلطه تک قطبی را به عجز آورده‌اند.
کد خبر: ۵۹۰۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷ - 19May 2023

مدافعان حرم موازنه جهانی را به هم ریخته‌اندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «احمد نژاد» امروز در یادواره شهید مدافع حرم سیدرضا طاهر در گلزار شهدای روستای هریکنده بابل، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و به برکت انقلاب با همه هجمه‌ها، جنگ‌ها و توطئه دشمنان، یک وجب از خاک میهن را از دست نداده‌ایم.

وی افزود: امروز نیز به تاسی از نهضت عاشورا، استقلال کشور را در بیرون از مرز‌ها با شهدای مدافع حرم حفظ کرده ایم.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: امروز رژیم صهیونیستی لحظه‌ای امنیت ندارد، مدافعان حرم موازنه جهانی را به هم ریخته اند و نظام سلطه تک قطبی را به عجز آورده اند، امروز در مسیر فتح خیبر قرار داریم، سربازان تربیت شده مکتب حاج قاسم مستحکم در مقابل اراده نظام سلطه ایستاده اند.

حجت الاسلام احمد نژاد بیان کرد: شهدای مدافع حرم در دهه ۹۰ از دنیا دل کندند و به جنگ دشمن رفتند، در این دهه دنیا جلوه‌گری زیادی داشت، اما از آن گذشتند و در زمانه دریافت حقوق‌های نجومی، آنان از زندگی دل کندند.

وی خاطرنشان کرد: با رشادت شهدای مدافع حرم به فرماندهی شهید حاج قاسم سلیمانی، ریشه داعش کنده شد و این مسیر تاریک تکفیری از کره زمین حذف شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار