فتح خرمشهر؛ فتح خون/ فرمانده دانشگاه دریایی حضرت امام خمینی (ره) نوشهر:

ناوگروه ۸۶ برگ زرینی بر افتخارات ایران اسلامی افزوده است

امیر «شفقت رودسری» با اشاره به حماسه بزرگ ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی گفت: این ناوگروه برگ زرینی را بر افتخارات ایران اسلامی افزود.
کد خبر: ۵۹۰۴۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳ - 21May 2023

ناوگروه ۸۶ برگ زرینی بر افتخارات ایران اسلامی افزوده استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، امیر دریادار «شفقت رودسری» فرمانده دانشگاه دریایی حضرت امام خمینی (ره) نوشهر امروز در مراسم گرامیداشت سوم خرداد با اشاره به بازگشت ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی از مأموریت مهم دریانوردی اظهار داشت: در دورانی که جهان غرب و شرق دست به دست هم داده بودند تا نظام اسلامی را محو کنند امروز شاهد آن هستیم که فرزندان این مرز و بوم، دور کره زمین را طی کردند تا برگ زرین پرافتخار دیگری را اضافه کنند.

وی با اشاره به حماسه و رشادت‌های مردم غیور و تکاوران دریایی سبب شده تا در عرصه‌های مختلف روز به روز شاهد بالندگی کشور باشیم، افزود: امروز جوانان و سربازان غیور نظام مقدس اسلامی با ایستادگی و ایثار مأموریت خطیر ناوگروه ۸۶ را انجام دادند تا تصمیمات نادرست و ناثواب استکبار را برهم زنند.

دریادار شفقت رودسری با اشاره به پیمایش مسافت بیش از ۶۰ هزار کیلومتری توسط ناوشکن تمام ایرانی دنا که به دست متخصصان و دانشمندان ایرانی ساخته شده است، افزود: در دوران دفاع مقدس که محتاج کوچک‌ترین تجهیزات بودیم امروز به توانمندی بالایی دست یافتیم و نه تنها نیازمندی‌ها را تأمین می‌کنیم بلکه در صورت صلاحدید مسئولان، نیازمندی‌های کشور‌های دوست و هم پیمان را تأمین خواهیم کرد.

فرمانده دانشگاه دریایی حضرت امام خمینی (ره) نوشهر یادآور شد: جوانان این کشور با میانگین سنی زیر ۳۰ سال و از ۲۹ استان کشور با دانش و اقتدار ملی و در راستای گام دوم انقلاب اسلامی توانستند پرچم ایران اسلامی را در جای جای کره زمین به اهتزاز درآوردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها