فتح خرمشهر؛ فتح خون/

فرماندار نوشهر: اصل وحدت «فتح خرمشهر» را رقم زد

«زرودی» اصل وحدت را سبب پیروزی و فتح خرمشهر دانست و گفت: از فتح خرمشهر باید درس وحدت، همراهی، معنویت و از خودگذشتگی دریافت کنیم.
کد خبر: ۵۹۰۴۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸ - 21May 2023

اصل وحدت آزادسازی خرمشهر را رقم زدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «رستم زرودی» فرماندار نوشهر امروز در مراسم گرامیداشت سوم خرداد در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر اصل وحدت را سبب پیروزی و فتح خرمشهر دانست و اظهار داشت: توانستیم با وحدت بین نیرو‌های مختلف و مردم، فتح بزرگی را در عرصه نظامی رقم زنیم.

وی پشتیبانی مردم را از دیگر برگ‌های برنده در دوران دفاع مقدس بیان کرد و گفت: هر جا حمایت و پشتیبانی مردم را بهره‌مند بودیم، موفق بودیم و از خودگذشتگی نیرو‌های و نظامی و انتظامی از دیگر عوامل موفقیت درفتح خرمشهر بوده است.

این مسئول با تاکید بر این که از فتح خرمشهر باید درس وحدت، همراهی، معنویت و از خودگذشتگی دریافت کنیم، افزود: مردم، ولی نعمت ما هستند و باید آنان را همواره قدر نهیم.

فرماندار نوشهر با اشاره به پیمایش دور دنیا توسط ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی اظهار داشت: اقتدار نیروی دریایی و ارتش امنیت را برای ما رقم زده است و پیمایش دور دنیا توسط ناوگروه دریایی، اقتدار و عزت ایران اسلامی را افزوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها