برگزاری نشست هفتگی کابینه رژیم‌صهیونیستی در زیرزمین مسجدالاقصی!

منابع عبری مدعی شدند که جلسه این هفته کابینه رژیم صهیونیستی قرار است در تونل‌های زیر دیوار براق و مسجدالاقصی برگزار شود.
کد خبر: ۵۹۰۵۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱ - 21May 2023

برگزاری نشست هفتگی کابینه رژیم‌صهیونیستی در زیرزمین مسجدالاقصی!به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، روزنامه یسرائیل هیوم اعلام کرد که کابینه رژیم صهیونیستی نشست هفتگی خود را در داخل تونل‌های زیر دیوار براق و مسجد الاقصی برگزار خواهد کرد و قرار است طی آن طرح‌هایی را در راستای یهودی‌سازی شهر قدس به تصویب برساند.

این دومین جلسه کابینه رژیم صهیونیستی زیر مسجد الاقصی از سال ۲۰۱۷ است که رسما با این مسئله موافقت شده بود.

این در حالی است که صبح امروز یکشنبه نیز «ایتمار بن‌گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اقدام به تعرض به مسجدالاقصی کرد، اقدامی تحریک‌آمیز که با واکنش جنبش حماس، اردن و تشکیلات خودگردان روبرو شده است.

اقدامات تحریک‌آمیز صهیونیست‌ها در تعرض گسترده به مسجدالاقصی که همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، تشدید شده بود، همچنان ادامه دارد. روز پنج‌شنبه گذشته قریب به یک هزار صهیونیست با تعرض به مسجدالاقصی خودشان را برای برگزاری مراسم موسوم به راهپیمایی پرچم آماده کردند. در جریان برگزاری این راهپیمایی نیز صهیونیست‌ها به اجرای رقص‌های تحریک‌آمیز و ضرب و شتم فلسطینی‌ها در مناطق قدیمی قدس اقدام کردند.

قبله اول مسلمانان جهان طی دهه‌های اخیر همواره با تعرضات گسترده صهیونیست‌ها مواجه بوده است. شهرک‌نشینان صهیونیست در کل ایام هفته غیر از جمعه و شنبه در دو نوبت صبح و عصر اقدام به تعرض به مسجدالاقصی می‌کنند. این اقدام صهیونیست‎ها با هدف تغییر واقعیت و هویت مسجدالاقصی و همچنین تقسیم مکانی و زمانی این مکان مقدس اسلامی صورت می‎‌گیرد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها