در مراسم تشییع شهدای مرزبانی مطرح شد؛

جانشین فرمانده فراجا: نیروهای انتظامی مصمم‌تر از گذشته راه شهدا را ادامه خواهند داد/ انتقام حمله تروریستی سراوان قطعی است

سردار رضایی با بیان اینکه امروز نیروهای فراجا مصصم‌تر هستند و در آینده نزدیک اخبار انتقام حمله تروریستی سراوان را خواهید شنید، گفت: ما با کشورهای افغانستان و پاکستان روابط دیرینه‌‌ای داریم و این اتفاقات بین ما و آن‌ها تفرقه ایجاد نخواهد کرد و طبق پیامی که کشور پاکستان داده قطعا برخورد قاطع‌ای با مسببین این حمله تروریستی خواهد شد و این پیام آخر است.
کد خبر: ۵۹۰۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷ - 22May 2023

جانشین فرمانده فراجا: نیروهای انتظامی مصمم‌تر از گذشته راه شهدا را ادامه خواهند داد/ انتقام این حمله تروریستی قطعی استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده انتظامی کشور صبح امروز (دوشنبه) در مراسم تشییع شهدای مرزبانی با بیان اینکه همه ما از مرزهای کشورمان دفاع می‌کنیم، اظهار داشت: پاسداری از مرزها پاسداری از ارزش‌ها، اقتدار و جمهوری اسلامی ایران است و این عزیزان در راه این مهم جانشان را فدا کردند.

سردار رضایی با بیان اینکه قطعا راه این شهدا مستحکم‌تر از گذشته ادامه خواهد داشت، گفت: پیام این شهیدان وحدت بین اقوام، مذاهب و همه ادیان است.

جانشین فرمانده فراجا با بیان اینکه مردم باید هوشیارانه با تفرقه‌ها مقابله کنند، افزود: پیام این شهیدان و مردم به شما تفرقه افکنان این است که دشمنی و تفرقه‌افکنی بس است؛ به جامعه برگردید زیرا این شهیدان به واسطه تفرقه‌افکنی شما جان خود را از دست دادند.

وی با تاکید بر اینکه مردم استان سیستان و بلوچستان وفادار‌ترین مردم به نظام و انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: این مردم جلوی فتنه و فتنه‌گران خواهد ایستاد و آن‌ها را خنثی خواهند کرد؛ ای کسانی که فریب این فتنه‌گران را خوردید و مذبوهانه در مسیر دشمنان حرکت می‌کنید هر کجا که باید قطعا پاسخ قاطع  و محکمی دریافت خواهید کرد.

سردار رضایی با بیان اینکه امروز نیروهای فراجا مصصم تر هستند و در آینده نزدیک اخبار این انتقام را خواهید شنید، گفت: ما با کشورهای افغانستان و پاکستان روابطی دیرینه‌ داریم و این اتفاقات بین ما و آن‌ها تفرقه ایجاد نخواهد کرد و طبق پیامی که کشور پاکستان داده قطعا برخورد قاطع‌ای با مسببین حمله تروریستی خواهد کرد و این پیام آخر است.

جانشین فرمانده فراجا خطاب به مردم گفت: شما صاحبان انقلاب اسلامی و مدافعان ارزش‌های انقلاب اسلامی و فدائیان ولی فقیه هستید و اجازه ندهید فتنه گران در بین شما عرض اندام کنند.

بر اساس این گزارش، در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان در شامگاه شنبه (۳۰ اردیبهشت) و تلاش برای ورود به کشور با مقاومت مرزبانان دلیر برجک مرزبانی «مزه‌سر» هنگ مرزی سراوان روبه‌رو شدند که در این درگیری متأسفانه پنج نفر از مرزبانان دلیر، به درجه شهادت نائل آمدند و تروریست‌ها با تحمل تلفات از صحنه درگیری متواری شدند.

در این درگیری گروهبان‌یکم حسین بادامکی، گروهبان‌یکم علی غنی با تدبیر، سرباز وظیفه محمد جمال‌زاده، سرباز وظیفه یونس سیفی‌نژاد و سرباز وظیفه ناصر حیدری به شهادت رسیدند.

پیکر شهدای این حمله تروریستی، امروز (دوشنبه) و از دقایقی دیگر، در زاهدان تشییع می‌شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار