نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

اصلاح سیاستگذاری شورای عالی امنیت ملی در دوره جدید/ سردار «احمدیان» سوابق درخشانی از دفاع مقدس تا امروز دارد

حجت‌الاسلام میرزایی گفت: امیدواریم مسیر سیاست‌گذاری‌های مجموعه شورای عالی امنیت ملی و اصلاحاتی که نیاز دارد، در دوره سردار احمدیان به خوبی انجام گیرد تا بهتر از گذشته بتواند در انجام وظایف خطیر خود نقش‌آفرینی کند.
کد خبر: ۵۹۰۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴ - 22May 2023

سردار «احمدیان» سوابق درخشانی از دفاع مقدس تا امروز دارد/ اصلاح سیاست‌گذاری شورای عالی امنیت ملی در دوره جدیدحجت‌الاسلام «حسین میرزایی» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به انتصاب سردار سرتیپ پاسدار «علی اکبر احمدیان» به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی، ضمن تبریک برای این انتصاب اظهار داشت: سردار احمدیان با سوابق درخشانی که در مراحل مختلف از دفاع مقدس تا امروز داشته‌اند، ان‌شالله بار مسئولیت دبیری شورای عالی امنیت ملی را بهتر از افراد قبلی بتواند به دوش بکشد.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم مسیر سیاست‌گذاری‌های مجموعه شورای عالی امنیت ملی و اصلاحاتی که نیاز دارد، در دوره سردار احمدیان به خوبی انجام گیرد تا بهتر از گذشته بتواند در انجام وظایف خطیر خود نقش‌آفرینی کند.

به گزارش دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلیمن «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور کشورمان در حکمی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های ۱۰ ساله امیر دریابان «علی شمخانی» در زمان تصدی‌ دبیری شورای‌عالی امنیت ملی، سردار «علی اکبر احمدیان» را به این سمت منصوب کرد.

سردار احمدیان از سال ۱۳۸۶ تاکنون، ریاست مرکز راهبردی سپاه پاسداران را برعهده دارد.

احمدیان علاوه بر دارا بودن مدرک دکتری دندان پزشکی، فارغ‌التحصیل دکترای مدیریت استراتژیک از دانشگاه عالی دفاع ملی است و از سال ۱۳۸۶ به مدت ۱۶ سال رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران بوده و به عنوان یکی از مشرف‌ترین چهره‌های کشور در مسائل امنیت ملی شناخته می‌شود.

آنچه درباره سوابق غیر نظامی سردار علی اکبر احمدیان کمتر گفته شده، شناخت راهبردی وی از مسایل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور است. وی همچنین یکی از ۵ عضو جدیدی بود که رهبر معظم انقلاب ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ به ترکیب مجمع تشخیص مصلحت نظام، اضافه کردند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار