برگزاری مراسم نکوداشت «بانیان صلح و بخشایش» در همایش ستاد صبر گیلان

همایش ستاد صبر گیلان با آیین نکوداشت بانیان صلح، بخشایش و رضایت در دادگستری استان گیلان برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۰۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹ - 22May 2023

نکوداشت «بانیان صلح و بخشایش» در همایش ستاد صبر گیلانبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، امروز همایش ستاد صبر استان گیلان با آیین نکوداشت بانیان صلح، بخشایش، رضایت و تجلیل از صلح‌یاران برتر استان در سالن اجتماعات دادگستری استان در رشت برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «میر محمدی» معاون قضایی دادگستری‌کل گیلان در امور شورا‌ها در این مراسم با اشاره به نقش موثر صلح‌یاران، در آزاد‌سازی زندانیان جرائم غیرعمد، اظهار داشت: در این همایش از ۲۹ صلح‌یار نمونه گیلان قدردانی شد.

وی افزود: تعداد ۲۴۰ صلح‌یار در ستاد صبر گیلان برای جلب رضایت شاکیان پرونده‌های جرایم غیرعمد و بخشش زندانیان با شورا‌های حل اختلاف همکاری می‌کنند.

رییس‌کل دادگستری گیلان نیز در این همایش با اشاره به نقش عواطف و احساسات انسانی در میزان رضایت افراد از زندگی و تلاش برای رسیدن به ارزش‌های والای انسانی، گفت: گذشت و بخشش از ویژگی‌های انسان است که دنیا و زندگی ظاهری را پشت سر گذاشته و زندگی اخروی و معنوی را ملاک رسیدن به ارزش‌ها قرار داده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی به گذشت شاکیان در بسیاری از پرونده‌های قضایی استان نیز اشاره کرد و متذکر شد: جریان پیدا کردن احساسات و عواطف در زندگی انسان‌ها، ارزش و موهبتی الهی محسوب می‌شود که نصیب هر فردی نخواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار