مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز:

طرح قرآنی «بشری» از ابتدای تابستان در استان البرز اجرایی می‌شود

حجت‌الاسلام و المسلمین «فریدپرچین‌سفلی» از اجرای طرح قرآنی بشری از ابتدای تابستان امسال در استان البرز خبر داد و گفت: اجرای این طرح می‌تواند به مأنوس شدن بیشتر مردم با قرآن منجر شود.
کد خبر: ۵۹۰۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۲ - 22May 2023

طرح قرآنی «بشری» از ابتدای تابستان در استان البرز اجرایی می‌شود حجت الاسلام و المسلمین «امان‌الله فرید پرچین‌سفلی» مسئول امور قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از البرز از اجرای طرح نوین و خلاقانه قرآنی بشری از ابتدای تابستان امسال در استان البرز خبر داد و اظهار داشت: فراگیری قرآن به شیوه پیامبر اعظم (ص)، آموزش قرآن به سبک آکادمیک و ارائه محتوا و مطالب آموزشی استاندارد از مهمترین ویژگی‌های طرح قرآنی بشری است.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با اشاره به اهمیت افزایش سواد و معارف قرآنی در میان جامعه، تصریح کرد: طرح بشری با روش‌هایی جدید و شیوه‌ای استاندارد می‌کوشد تا به نهادینه کردن هر چه بیشتر قرآن در میان جامعه بکوشد.

وی با اشاره به اینکه ساده سازی قرائت قرآن کریم از اهداف مهم طرح بشری است، عنوان کرد: قابل فهم بودن مطالب برای عموم شرکت کنندگان و برنامه محور بودن از اهداف مهم اجرای طرح بشری است.

حجت الاسلام و المسلین فرید پرچین‌سفلی با اشاره به صدور گواهی معتبر برای افرادی که موفق به گذراندن این دوره قرآنی شده اند، خاطرنشان کرد: استماع کلمات کاربردی قرآن مجید، بیان صحیح حروف و قواعد از نکات مهمی است که شرکت‌کنندگان در این طرح قرآنی با آن آشنا خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها