رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی:

مرزبانان در خط مقدم تأمین امنیت کشور هستند

حجت‌الاسلام «صفورائی» با اشاره به اینکه مرزبانان در خط مقدم تأمین امنیت کشور هستند، گفت: وظیفه ما به عنوان وارثان شهدا بسیار سنگین است و باید یاد و خاطره این بزرگمردان تاریخ را گرامی بداریم و در راه آنان قدم برداریم تا خون این عزیزان پایمال نشود.
کد خبر: ۵۹۱۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹ - 23May 2023

مرزبانان در خط مقدم تأمین امنیت کشور هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «محمد ابراهیم صفورائی» رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی امروز (سه‌شنبه) در مراسم تشییع شهید مرزبانی استوار دوم «حسن بادامکی» در شهر قاین، اظهار داشت: کشور و مردم همیشه قدردان مجاهدت‌ و خون شهدا هستند.

وی گفت: دشمنان بدانند که شهادت مرزبانان مظلوم ما در سروان خللی در اراده پولادین، استوار و محکم حافظان انقلاب، نظم و امنیت ایجاد نمی‌کند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه همه اقدامات و فعالیت افراد یک جامعه به وجود امنیت بستگی دارد، عنوان کرد: تأمین امنیت جامعه را مدیون زحمات و تلاش‌های نیروهای مسلح و سربازان در سراسر کشور هستیم.

حجت‌الاسلام صفورائی اضافه کرد: مأموران انتظامی و مرزبانی، مجاهدانه و مخلصانه در سراسر کشور در حال تلاش و مجاهدت برای برقراری امنیت جامعه هستند.

وی با اشاره به اینکه مرزبانان در خط مقدم تأمین امنیت کشور هستند، بیان داشت: وظیفه ما به عنوان وارثان شهدا بسیار سنگین است و باید یاد و خاطره این بزرگمردان تاریخ را گرامی بداریم و در راه آنان قدم برداریم تا خون این عزیزان پایمال نشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها