مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان:

«بصیرت‌افزایی» و «هوشیاری» در برابر توطئه‌های بدخواهان ضروری است

حجت‌الاسلام «جعفرنژاد» بصیرت‌افزایی و هوشیاری در برابر توطئه‌های بدخواهان را ضروری دانست و گفت: ما یکی از کشور‌های مقتدر در دنیا هستیم و این اقتدار را مدیون خون شهدا دانسته و باید جایگاه خانواده‌های معظم شهدا را حفظ کنیم.
کد خبر: ۵۹۱۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴ - 24May 2023

«بصیرت‌افزایی» و «هوشیاری» در برابر توطئه‌های بدخواهان ضروری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «علی جعفرنژاد» مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان امروز در یادواره شهیده «فاطمه اسدی» نخستین زن شهیده تفحص شده کشور که در مسجد حاجی فیضه نایسر سنندج برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: زنان در طول تاریخ و در دوران پیروزی انقلاب اسلامی نقش اساسی برای حفظ ارزش‌های اسلامی داشته‌اند، بنابراین باید راه و هدف شهدای والامقام را همیشه زنده نگهداریم.

وی بر ضروت ادامه راه شهدا و بازگویی رشادت‌ها و مجاهدت‌های شهدا برای نسل جوان امروزی تأکید کرد و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش به‌سزایی در نهادینه کردن فرهنگ خودباوری در نسل نوجوان و جوان داشته و موجب تقویت غرور ملی مردم جامعه می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به توطئه‌های همیشگی دشمنان علیه نظام و انقلاب، خاطرنشان کرد: استکبار از اول انقلاب تاکنون درصدد براندازی ایران بوده، اما همواره با بصیرت و آگاهی مردم نقشه‌هایشان ناکام مانده است. 

جعفرنژاد با بیان اینکه دشمن امروز به دنبال جنگ شناختی از طریق فضای مجازی است، بصیرت‌افزایی و هوشیاری در برابر توطئه‌های بدخواهان را ضروری دانست و گفت: ما یکی از کشور‌های مقتدر در دنیا هستیم و این اقتدار را مدیون خون شهدا دانسته و باید جایگاه خانواده‌های معظم شهدا را حفظ کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار