فرمانده سپاه «بیت‌المقدس» استان کردستان:

گروهک‌های تروریستی ضدامنیت و ضدپیشرفت مردم کُرد هستند

سردار «حسینی» گفت: گروهک های تروریستی ضد امنیت و ضد پیشرفت مردم کُرد هستند، آنها دروغگو و مزدور آل سعود و رژیم صهیونیستی هستند مگر نه اینکه فاطمه اسدی و ناهید فاتحی کرجو کُرد بودند؟
کد خبر: ۴۸۹۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹ - 16November 2021

گروهک های تروریستی ضد امنیت و ضد پیشرفت مردم کُرد هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، سردار «سید صادق حسینی» فرمانده سپاه «بیت‌المقدس» استان کردستان، صبح امروز (سه‌شنبه) در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهیده «فاطمه اسدی» که در سنندج برگزار شد، با بیان این‌که امروز همه‌ ما گردهم آمده‌ایم تا یاد شهیده‌ای که سال‌های متمادی از خانه‌اش دور شده است را گرامی بداریم،  اظهار داشت: امروز سالروز رحلت حضرت معصومه (س) است و چه باشکوه و چه تقارن زیبایی که پیکر شهیده فاطمه اسدی در کنار خواهر امام رضا (ع) آرام خواهد گرفت.

وی افزود: امروز شهیده «فاطمه اسدی» بعد از ۳۷ سال دوری از خانه، با عظمت، با جلال، با قدرت و با شکوه به خانه‌اش برگشت، ما برای شهیدان احترام قائل هستیم و با عهدی که در بهمن سال ۵۷ با امام خمینی (ره) بسته‌ایم، می‌مانیم.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: شهیده «فاطمه اسدی» از خانه‌اش رفت تا شوهرش را نجات دهد؛ اما ضدانقلاب، هم اموال و هم جانش را گرفتند، وی هجرت کرد تا شوهرش را از اسارت ضدانقلاب نجات دهد؛ اما نامردانه وی را شکنجه دادند و مظلومانه در کوه‌های «چهل‌چشمه» اعدامش کردند و حال بعد از ۳۷ سال پیکر مطهرش تشییع و آرام گرفت.

وی افزود: گروهک‌های تروریستی ضدامنیت و ضدپیشرفت مردم کُرد هستند، آن‌ها دروغگو و مزدور آل سعود و رژیم صهیونیستی هستند؛ مگر نه این‌که «فاطمه اسدی» و «ناهید فاتحی کرجو» کُرد بودند؟

سردار حسینی اضافه کرد: در انقلاب اسلامی زنانی بودند که بزرگی و جریان‌سازی کردند و علیه مزدوران ایستادند و یکی از آن‌ها شهیده «فاطمه اسدی» بود که مورد استقبال مردم در تهران و مشهد مقدس و کرمانشاه و کردستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ما شاکر امام و شهدایی هستیم که نعمت اسلام و امنیت را به ما ارزانی داشتند و امروز برای استقلال و پیشرفت و امنیت کشور تلاش می‌کنیم؛ زیرا پیروزی از آن انقلاب اسلامی و شکست و خواری و ذلت، از آن دشمنانی است که به مردم خیانت می‌کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: ما امروز گرد هم آمدیم تا بگوییم که در کنار انقلاب اسلامی و پشت سر رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم و با شهدا تجدید پیمان می‌کنیم.

وی در پایان خطاب به مردم گفت: قطعاً شما در مجامع بین‌المللی علیه مزدورانی چون «مصطفی هجری» شکایت خواهید کرد و این مزدوران در برابر شما شرمنده خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار