دختر شهیده «فاطمه اسدی»:

شهیده «فاطمه اسدی» تنها نمونه‌ای از رشادت‌های رزمندگان این مرز و بوم است

«محمودی» گفت: شهیده «فاطمه اسدی» تنها نمونه‌ای از رشادت‌های رزمندگان این مرز و بوم است، مادری دلسوز و فداکار که جان و مال خود را در طبق اخلاص قرار داد تا همسرش را از چنگال ایادی غاصب نجات دهد.
کد خبر: ۴۸۹۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲ - 16November 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، «کشور محمودی» دختر شهیده «فاطمه اسدی» امروز (سه‌شنبه) در آیین تشییع پیکر مادر شهید خود، اظهار داشت: بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش است، سرزمین شهدایی که با جان و یا مال خود، در راه اعتلای این سرزمین گام برداشتند.

وی افزود: شهیده «فاطمه اسدی» تنها نمونه‌ای از رشادت‌های رزمندگان این مرز و بوم است، مادری دلسوز و فداکار که جان و مال خود را در طبق اخلاص قرار داد تا همسرش را از چنگال ایادی غاصب نجات دهد.

فرزند شهیده فاطمه اسدی گفت: از این‌جا به دژخیمان و ستمگران خواهم گفت «به کدامین گناه جان مادرم را ستاندید، زنی که تنها سلاح وی عدالت‌خواهی و آزادی‌طلبی است. چه زیبا گفت امام حسین (ع) اگر دین ندارید، آزادمرد باشید».

وی خطاب به برادر شش‌ماهه شهید خود که همراه مادرش بود، گفت: «بهاءالدین» فریادهای مظلومانه تو در پی مادر مهربان و فداکار که عرش کبریایی را به لرزه درآورد، در عجبم که چگونه ارض و آسمان فریادهای مظلومانه این طفل شیرخواره را تحمل کرد؟ چگونه روح عدالت‌خواه مدافعان حقوق بشر جریحه‌دار نشد؟ به کدامین گناه؟

«محمودی» خطاب به پدرش که چندی پیش به‌عنوان شهید مدافع سلامت به دیدار حق شتافت، گفت: پدرجان! چشم به راه پیکر همسر مهربان و فداکارت بودی و سال‌ها با نذر و نیاز و کمک به نیازمندان و بیماران و مستمندان، در انتظار خبری از مدفن مادر بودی؛ تو اکنون نیستی و مادر به خانه برگشته و چه وجدان‌هایی که از این همه ظلم به درد آمده‌اند.

وی همچنین از گروه تفحص، سپاه پاسدران و کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح و مردم منطقه که در بازگرداندن پیکر مطهر آن شهیده شبانه‌روز تحقیق و تفحص کردند، قدردانی کرد و گفت: از ملت شریف ایران نیز که مادرم را همچون فرزند خود تشییع کردند، قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها