تجدید میثاق خادمان مسجد جمکران با پیکر شهیده «فاطمه اسدی»

آیین وداع و تجدید میثاق با پیکر نخستین شهیده تفحص شده «فاطمه اسدی» امروز در سالن شهید سلیمانی مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۸۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵ - 12November 2021

تجدید میثاق خادمان مسجد مقدس جمکران با پیکر مطهر شهیده «فاطمه اسدی»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، آیین وداع و تجدید میثاق با پیکر نخستین شهیده تفحص شده «فاطمه اسدی» امروز با حضور پرشور جمعی از خادمان مسجد مقدس جمکران در سالن شهید سلیمانی این مسجد برگزار شد.

این آیین با هماهنگی مسجد مقدس جمکران و معاونت امور بانوان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم برگزار شد و طی آن، حاضران در مراسم با مرثیه سرایی مداح اهل بیت (ع) با آرمان‌های شهدای والامقام بخصوص این شهیده گرانقدر تجدید میثاق کردند.

پیکر شهیده «فاطمه اسدی» پیکر مطهر اولین زن شهیده تفحص شده بانو شهیده فاطمه اسدی بعد از ۳۷ سال از شهادت و گمنامی، در کوه‌های بهاروند منطقه دیواندره کشف شد.

این بانوی شهیده که همسرش نیز در دست حزب دموکرات اسیر شده بود، توسط عمال این حزب ننگین، مظلومانه تیرباران شد و پسر کوچکش نیز به دلیل نبود سرپرست، در گهواره از دنیا رفت.

مراسم وداع با پیکر مطهر شهیده فاطمه اسدی شب گذشته در مراسم دعای کمیل حرم مطهر امام رضا (ع) و صبح امروز نیز در جمع ندبه خوانان حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار