با صدور پیامی؛

سردار کارگر انتصاب دبیر جدید شورای عالی امنیت ملی را تبریک گفت

سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی انتصاب «علی‌اکبر احمدیان» را به دبیری شورای عالی امنیت ملی تبریک گفت.
کد خبر: ۵۹۱۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹ - 24May 2023

سردار کارگر انتصاب دبیر جدید شورای عالی امنیت ملی را تبریک گفتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی انتصاب «علی‌اکبر احمدیان» را به دبیری شورای عالی امنیت ملی تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

دبیر محترم شورای عالی امنیت ملی
برادر ارجمند جناب آقای دکتر علی اکبر احمدیان

با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام

با احترام انتصاب شایسته جنابعالی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به سمت نماینده معظم‌له و دبیری شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران را تبریک و تهنیت عرض می‌ نمایم.

با توجه به نقش برجسته و ممتاز تصمیمات آن شورا در تحقق استقلال و امنیت ملی کشورمان، ان‌شاءالله‌تعالی با نصب‌العین قراردادن رهنمود‌ها و تدابیر حکیمانه و خردمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، موجبات افزایش اقتدار و استقلال نظام مقدس اسلامی را فراهم نمایید.

سربلندی و توفیقات روزافزون آن برادر ارزشی و همه خدمتگزاران متعهد و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و پیروی از منویات فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه­‌ای (مدظله‌العالی) و تداوم مسیر حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام دفاع مقدس و مقاومت از خداوند متعال مسئلت دارم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها