فتح خرمشهر، فتح خون/ فرمانده سپاه فجر فارس:

خرمشهر نماد مقاومت و سربلندی ایران اسلامی است

سردار «بوعلی» گفت: فتح خرمشهر عزیز افتخاری برای همیشه تاریخ ایران اسلامی است و رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس نشان دادند در میدان ثابت قدم و محکم هستند.
کد خبر: ۵۹۱۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴ - 24May 2023

خرمشهر نماد مقاومت و سربلندی ایران اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از شیراز، سردار «یدالله بوعلی» فرمانده سپاه فجر امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروی مسلح فارس به مناسبت سوم خرداد که به میزبانی سپاه فجر فارس برگزار شد ابتدا ضمن تبریک فرارسیدن سالروز سوم خرداد فتح خرمشهر اظهار داشت: فتح خرمشهر عزیز افتخاری برای همیشه تاریخ ایران اسلامی است و رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس نشان دادند در میدان ثابت قدم و محکم هستند.

سردار یدالله بوعلی ابتدا گفت: یاد همه شهدا، رزمندگان و ایثارگران حاضر در عملیات بیت المقدس را گرامی می‌داریم و حماسه بزرگی را که ارتش، سپاه، ژاندارمری و نیروهای مردمی بسیج در عملیات فتح خرمشهر رقم زدند را هرگز از یاد نخواهیم برد.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه  این فتح بزرگ و پیروزی غرورآفرین در سایه وحدت نیروهای مسلح اتفاق افتاد، گفت:  فتح خرمشهر عزیز افتخاری برای همیشه تاریخ ایران اسلامی است و رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس نشان دادند در میدان ثابت قدم و محکم هستند.

فرمانده سپاه فجر برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح را نمادی از وحدت، برادری و ایستادگی دانست و افزود: فتح خرمشهر نماد مقاومت و سربلندی ایران اسلامی است و پیام  این صبحگاه مشترک که به میزبانی سپاه فجر و با حضور یگان های ارتش، سپاه و نیروی انتظامی برگزار شد این است که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از کشور آمادگی همه جانبه دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار