فتح خرمشهر؛ فتح خون/

فتح خرمشهر نقطه تلاقی امید و آرزوی یک ملت بزرگ است

به مناسبت سالروز حماسه سوم خرداد و سالروز میلاد حضرت معصومه (س) مراسم دیدار با حجت الاسلام و المسلمین «رضا نوری» نماینده، ولی فقیه در خراسان شمالی در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۱۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴ - 24May 2023

فتح خرمشهر نقطه تلاقی امید و آرزوی یک ملت بزرگ استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بجنورد، به مناسبت سالروز حماسه سوم خرداد و سالروز میلاد حضرت معصومه (س) مراسم دیدار با حجت الاسلام و المسلمین «رضا نوری» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با حضور «محمدرضا حسین نژاد» استاندار و رئیس ستاد گرامیداشت مناسبت های ملی دفاع مقدس خراسان شمالی، سرهنگ پاسدار «مهدی الهی راد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی و مسئولین سایر ارگانها در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد.

جت الاسلام و المسلمین «رضا نوری» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در این دیدار گفت: هر ملت، هر تمدن و هر فرهنگ چیزهایی دارد که هویت آن را شکل می‌دهد. چیزهایی مشترک میان همه باشندگان آن ملت، آن تمدن و آن فرهنگ. چیزهایی که وقتی نامشان و یادشان به میان می‌آید همه ذهن‌ها را هم‌جهت کرده و کمک می‌کند تا خیالی مشترک ساخته شود.

وی ادامه داد: سوم خرداد فقط یادآور یک پیروزی درخشان در تاریخ دفاع این سرزمین نیست، حماسه‌ای سترگ و افتخاری جاودان نیست، اوج گرفتن ایمان و امید یک ملت نیست، برخاستن ققنوس‌وار آرمان‌های یک انقلاب از میان آتش کینه و خشم دشمنان نیست... بلکه همه این‌ها هست و چیزی بیش از این.

در ادامه سرهنگ پاسدار «مهدی الهی راد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی اظهار داشت: حماسه فتح خرمشهر تمامی معادلات تحلیلگران نظامی و سیاسی دنیا را بر هم زد به گونه ای که ناخواسته تمامی ایادی استکبار مبهوت رشادت های رزمندگان ایران اسلامی شدند از آن تاریخ بود که استراتژی دفاع مقدس تغییر کرد و تا پایان جنگ عراق را در حالت انفعال قرار داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار