فتح خرمشهر؛ فتح خون/ استاندار فارس:

خاطرات دفاع مقدس بهترین الگو و راهنما برای زندگی سعادتمندانه است

«ایمانیه» گفت: خاطرات دفاع مقدس بهترین الگو و راهنما برای زندگی سعادتمندانه و حیات امروز است.
کد خبر: ۵۹۱۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵ - 24May 2023

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، «هادی ایمانیه» استاندار فارس امروز سوم خرداد در آئین گرامیداشت سالروز سوم خرداد، «فتح خرمشهر» و مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان فارس که با حضور یگان های نظامی و انتظامی و مسئولان و فرماندهان ارشد نیروهای مسلح استان فارس به میزبانی سپاه فجر برگزار شد اظهار داشت: خاطرات دفاع مقدس بهترین الگو و راهنما برای زندگی سعادتمندانه و حیات امروز است.

استاندار فارس با بیان اینکه فتح خرمشهر ضربه ای مهلک به استکبار جهانی بود، گفت: امروز نمایشی از وحدت نیروهای مسلح استان فارس را شاهد هستیم و از میزبانی شایسته سپاه فجر تشکر می کنم.

وی افزود: این حرکت زیبا و برگزاری صبحگاه مشترک نشاندهنده وحدت و برادری نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش و نیروی انتظامی بر پایه مبانی اسلامی و یکی از رموز موفقیت کشور ماست.

ایمانیه با بیان اینکه دفاع مقدس ما برگرفته از آموزه های امام حسین «علیه السلام» و جهاد در راه خدا بود، گفت: امروز باید قدردان شهدا و ایثارگران و خانواده‌های معظم ایشان  باشیم و مدیران و مسئولان کشور نیز بدانند مدیون شهدا و ایثارگران بوده و رسالت و مسئولیت خود را فراموش نکنند.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه خاطرات دفاع مقدس بهترین الگو و راهنما برای زندگی سعادتمندانه است، گفت: اگر وحدت خود را حفظ کنیم و پیرو ولایت فقیه باشیم  و همچنان بر عهد خود باقی بمانیم مطمئنا پیروزی‌های بزرگتر نصیب ما خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار