فتح خرمشهر؛ فتح خون/ مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام:

آزادی خرمشهر نمادی از وحدت و همبستگی ملی بود

«شهبازی» با صدور پیامی سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر را به هموطنان تبریک گفت.
کد خبر: ۵۹۱۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹ - 24May 2023

آزادی خرمشهر در روز سوم خرداد نمادی از وحدت و همبستگی ملی بود.به گزارش دفاع‌پرس از ایلام، «شهاب شهبازی» مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام امروز (چهارشنبه) با صدور پیامی سوم ‌خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر را به هموطنان تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

خرداد، می خرامد و آهنگی در حنجره زمزمه می کند گویی خود را برای ترنم ترانه آزادی مهیا می کند، سوم خرداد فرا می رسد تا گلبانگ "انا فتحنا لک فتحا مبینا" بر گنبد مسجد جامع خرمشهر طنین انداز شود و از خون جوانان وطن لاله های آزادی و آزادگی ایران سر بر آورد.

روز آزادی خرمشهر، روزی که یادآور فتح فاتحان بلندترین و ناممکن ترین فرازهاست، روزی که فرشتگان بال سترگ و سپید خود را بر زمین گستردند، تا دل های بزرگمردان ایران زمین را به شاهراه ایمان خداوندی اتصال داده ، مژده فتح الهی را در دل به تماشا نشانند و چه زیبا گفت معمار کبیر انقلاب که «خرمشهر نه آن خاکی است که ارزش دنیوی دارد بلکه ایمانی است که آخرت را برای مسلمان ساخته» و این سرزمین را جزو مجاهدین فی سبیل‌الله به حساب می‌آورد.

آزادی خرمشهر در روز سوم خرداد نمادی از وحدت و همبستگی ملی بود. سوم خرداد تبلور غیرت ملی در برنتافتن اشغال خاک عزیزمان توسط دشمنان است. سوم خرداد تبلور پیروزی اراده رزمندگان اسلام بر دشمن است. سوم خرداد برای همیشه این پیام را به همه جهانیان می دهد که مردم ایران مردم مبارز و خستگی ناپذیر ، انقلابی و پیرو خط اسلام ناب محمدی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار