فتح خرمشهر؛ فتح خون/ استاندار ایلام:

توکل و اخلاص نقطه امید رزمندگان برای آزادسازی خرمشهر

«بهرام نیا» گفت: توکل و تقوا و ایثار نقطه اتکا و امید رزمندگان انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس و عملیات آزادسازی خرمشهر بود.
کد خبر: ۵۹۱۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱ - 24May 2023

توکل و اخلاص نقطه امید رزمندگان برای آزادسازی خرمشهربه گزارش  خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام امروز (چهارشنبه) در آیین گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و دهه کرامت، اظهار داشت: توکل و تقوا و ایثار نقطه اتکا و امید رزمندگان انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس و عملیات آزادسازی خرمشهر بود.

استاندار ایلام با تشریح دوران دفاع مقدس و عملیات فتح خرمشهر با اشاره جانفشانی رزمندگان دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: در خلال ۲۶ روز نبرد خونین در عملیات بیت‌المقدس ۳ هزار نفر از نیروهای ایرانی شهید و ۱۲ هزار نفر نیز مجروح شدند.‌

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت انجام فریضه جهاد تبیین بعنوان واجب عینی طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، تاکید کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری جهاد تبیین واجب عینی است و باید با جدیت با آن توجه شود.

استاندار ایلام با بیان اینکه امروز جنگ ترکیبی جایگزین جنگ سخت دشمن برای مقابله با نظام اسلامی شده است، خاطرنشان کرد: جنگ نرم و جنگ ترکیبی سخت تر از جنگ گذشته و متناسب با نوع تکنولوژی نوع و شکل آنها نیز متفاوت است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام بیان داشت: دشمن در صدد سست کردن پایه های نظام است که راه مقابله با فتنه‌های دشمن جهاد تبیین است و با پشتیبانی مردم از نظام و انقلاب دشمن در جبهه‌های مختلف یکی پس از دیگری با شکست مواجه می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها