فتح خرمشهر؛ فتح خون/

گرامیداشت فتح خرمشهر در شهرستان فراشبند برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر قهرمان، رژه موتوری و خودرویی با حضور اقشار مختلف مردم و بسیجیان همیشه در صحنه، ادارات و مسئولین و نیروهای نظامی و انتظامی در شهرستان فراشبند برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۱۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶ - 25May 2023

گرامیداشت فتح خرمشهر در شهرستان فراشبند برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر  قهرمان، رژه موتوری و خودرویی با حضور اقشار مختلف مردم و بسیجیان همیشه در صحنه، ادارات و مسئولین و نیروهای نظامی و انتظامی  در شهرستان فراشبند برگزار شد. 

این مراسم که از محل میدان بسیج به سمت گلزار شهدای قطعه ۱ شهرستان شروع شد، با غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا با سخنرانی فرمانده سپاه ناحیه فراشبند  مراسم  خاتمه یافت. 

 سرهنگ دوم پاسدار «جبار فروزان» فرمانده سپاه فراشبند در این مراسم گفت : در طول تاریخ، از زمان شکل‌گیری انقلاب اسلامی نه تنها یک وجب از خاک کشور جدا نشده ، بلکه امروز جمهوری اسلامی  به عنوان یک عامل تعیین کننده در معادلات جهانی نقش دارد .

  سرهنگ فروزان ادامه داد : امروز  جمهوری اسلامی به الگویی برای کشورهای اسلامی و ازادیخواه تبدیل شده است و نگاه این کشورها به حماسه حضور مردم است . 

وی تصریح کرد : شهدا و رزمندگان با جانفشانی خود این حماسه را خلق کردند و توانستند دشمن تا بن دندان مسلح را از کشور بیرون کنند و مصداق این حقیقت در حماسه آزادسازی خرمشهر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها