دبیر دومین جشنواره شهادت قلم خبر داد؛

تمدید مهلت ارسال فیلمنامه کوتاه به جشنواره بین المللی «شهادت قلم» تا ۳۱ شهریور

«ابوذر» از تمدید فراخوان ارسال آثار به دومین جشنواره «شهادت قلم» با موضوع فیلمنامه نویسی کوتاه دفاع مقدس و مقاومت تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ خبر داد.
کد خبر: ۵۹۱۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴ - 25May 2023

تمدید مهلت ارسال فیلمنامه به جشنواره بین المللی «شهادت قلم» تا ۳۱ شهریور

«رضا ابوذر» دبیر دومین جشنواره بین المللی فیلمنامه نویسی «شهادت قلم» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قم با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، اظهار داشت: اهمیت انتقال و ترویج فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس بخصوص ثبت حماسه‌های ملی همچون سوم خرداد در قالب هنر بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به اینکه استان قم دربرگیرنده مزار شهیدان والامقام بسیاری از کشور‌های مختلف است، گفت: قم، این قابلیت، ظرفیت و توانمندی را دارد که دومین دوره جشنواره شهادت قلم را که سال گذشته به صورت ملی بود، امسال به صورت بین المللی برگزار کند.

ابوذر با تشریح بخش‌های جشنواره و شرایط شرکت در آن ادامه داد: این جشنواره در سه بخش اصلی شامل فیلمنامه کوتاه و فیلمنامه اقتباسی، بخش بین الملل ویژه کشور‌های حوزه مقاومت با موضوع مطالعات پژوهش‌های مرتبط با حوزه مقاومت و بیداری اسلامی و بخش ویژه سیدالشهدای مقاومت با موضوع تبیین ابعاد مختلف شخصیت سردار شهید سلیمانی و تبیین سجایای اخلاقی، دلاوری‌ها، رشادت‌ها و حماسه‌های شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود.

وی گفت: محور‌های موضوعی دومین جشنواره بین المللی شهادت قلم نیز شامل شهدای مدافع حرم، شهدای مقاومت، مقاومت مردم فلسطین، عراق، یمن و سوریه، بیداری اسلامی در منطقه و جهان، رزمندگان بدون مرز می‌باشد.

دبیر دومین جشنواره فیلمنامه نویسی شهادت قلم تصریح کرد: تمامی علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور سال جاری آثار خود را از طریق آدرس ایمیل:

www.shahadatghalam@gmail.com  و یا پرتال هنر دفاع (صفحه جشنواره‌ها) به نشانی:

www.festivals.honaredefa.ir  ارسال کنند.

وی گفت: مراسم اختتامیه و معرفی و تقدیر از آثار برتر اوایل آذرماه همزمان با هفته بسیج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار