جانشین سپاه بوشهر:

هرجا یادی از از دفاع مقدس می‌آید یاد شهید نیز به همراه آن است

سردار «دشتی» گفت: هرجا یادی از از دفاع مقدس می‌آید یاد شهید نیز به همراه آن است.
کد خبر: ۵۹۱۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷ - 25May 2023

هرجا یادی از از دفاع مقدس می‌آید یاد شهید نیز به همراه آن استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر،سردار پاسدار «عبدالرضا دشتی» جانشین فرمانده سپاه بوشهر صبح امروز  در مراسم یادواره شهدای بندر کری تنگستان اظهار داشت: هرجا یادی از از دفاع مقدس می‌آید یاد شهید نیز به همراه آن است و عملاً بدون فداکاری‌های شهدا و ایثارگران خرمشهر‌ها آزاد نمی‌شوند. امام خمینی (ره) فرمودند: خرمشهر را خدا آزاد کرد و شهدا و رزمندگان اسباب و سربند‌های بودند که خداوند با آن‌ها شهر خرمشهر و خرمشهر‌ها را آزاد کرد.

وی دراین زمینه افزود: در دوران دفاع مقدس شرق و غرب برای شکست ایران متحد شدند، امروز در حوزه‌های مختلف نیز باید تفکرات تغییر کند. بخش دلوار شهید در حوزه‌های مختلف وجود دارد. انتظار می‌رود با تشکیل ستاد قوی شهدا را معرفی کنند تا برای سال آینده شهدای شاخص نیز از این بخش باشد.

جانشین فرمانده سپاه بوشهر تصریح کرد: خرمشهر آزاد شد و به کشور بازگشت. اما امروز مقام معظم رهبری فرموند خرمشهر‌ها در پیش داریم. در حوزه اقتصادی و ... باید خرمشهر‌ها آزاد شود یکی از این مسائل که مقام معظم رهبری، تاکید بر افزایش جمعیت است که باید این موضوع مهم در بین آحاد مختلف مردم تبیین شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها