خواهرزاده شهید مدافع حرم به وصیت دایی شهیدش عمل کرد

در راستای عمل به توصیه شهید مدافع حرم «محمد اسدی» مبنی بر ازدواج به هنگام، مراسم عقد خواهرزاده این شهید والامقام در جوار مزار شهید اسدی واقع در بوستان خورشید مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۱۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰ - 25May 2023

به گزارش خبرنگار دفا‌ع‌پرس از مشهد، همزمان با دهه کرامت مراسم عقد پیوند «نیایش هادیان» خواهرزاده شهید مدافع حرم «محمد اسدی» فرمانده گردان غلامان عباس از لشکر فاطمیون با «ایمان برومند» با حضور حجت‌الاسلام «مهدی حسن‌زاده» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و خانواده شهدا در بوستان خورشید و در جوار مزار شهیدان مدافع حرم «محمد اسدی» و «جواد جهانی» برگزار شد.

شهید اسدی در وصیت مجازی خود تأکید بر ازدواج سریع و آسان داشته است، به همین جهت خواهر شهید برای عمل به وصیت برادر شهید و همچنین تحقق موضوع جوانی جمعیت در جامعه؛ تصمیم گرفت تا مراسم عقد دختر 14 ساله خود را با ایمان برومند که 20 سال دارد در محل مزار آن شهید والامقام برگزار کند.

این شهید مدافع حرم در ادامه وصیت مجازی خود چنین گفته است: «جهاد امروز، جهاد مبارزه با اعتیاد، مبارزه با بی‌عفتی و فسادی است که در جامعه به راه افتاده است.

جهاد امروز، کثرت جمعیت شیعه است. متأسفانه امروز به دلیل برخی کم‌کاری‌ها و فتنه‌های بیرونی و داخلی جمعیت شیعیان در ایران و حتی در کشوری مثل عراق در حال کاهش است. برای مبارزه با این اتفاق بایستی به صورت جهادی عمل کرد و این محقق نخواهد شد مگر با ازدواج به هنگام در سنین پائین برای دختران و پسران [که اگر این مهم محقق شود] بحث دوری از گناهان را به دنبال خواهد داشت.

اگر بدانیم که خداوند روزی رسان است دیگر در مباحث ازدواج به هنگام و فرزندآوری مشکلی نخواهیم داشت».

خواهرزاده شهید مدافع حرم به وصیت دایی شهیدش عمل کرد

خواهرزاده شهید مدافع حرم به وصیت دایی شهیدش عمل کرد

خواهرزاده شهید مدافع حرم به وصیت دایی شهیدش عمل کرد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار