در پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهید اسدی؛

والدین شهدا جزو سرمایه‌های اجتماعی هستند

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با صدور پیامی، درگذشت «حسین اسدی» پدر فرمانده شهید مدافع حرم لشکر فاطمیون شهید «محمد اسدی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۳۷۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷ - 14December 2023

والدین شهدا جزو سرمایه‌های اجتماعی هستندبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در پی درگذشت «حسین اسدی» پدر فرمانده شهید مدافع حرم «محمد اسدی» فرمانده گردان غلامان‌عباس لشکر فاطمیون حجت‌الاسلام‌والمسلمین «مهدی حسن‌زاده» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با صدور پیامی درگذشت این پدر شهید را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ایمان و ایثار پدران معظم شهدا که فرزندان عزیز خویش را در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های والای الهی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این پدر مؤمن و والامقام نیست.

پدر والامقامی که با افتخار به شهادت فرزند عزیز خویش، در ادامه راه آن شهدای معظم با اعتقادی راسخ استقامت و پایداری نمودند. به یقین از دست دادن این سرمایه‌های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بسیار غم‌انگیز است.

درگذشت پدر ستودنی «حاج حسین اسدی» پدر معزز و گرامی شهید والامقام مدافع حرم «محمد اسدی» را به شما و خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.

از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحوم مغفور و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزند شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار