فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

فتح خرمشهر سرآغاز تشکیل جبهه مقاومت بود

سردار کریمی گفت: فتح خرمشهر سرآغاز تشکیل جبهه مقاومت بود.
کد خبر: ۵۹۱۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶ - 25May 2023
فتح خرمشهر سرآغاز تشکیل جبهه مقاومت بودبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امروز پنج شنبه در صبحگاه مشترک رژه نیروهای مسلح به مناسبت سوم خرداد اظهار داشت: فتح خرمشهر سرآغاز تشکیل جبهه مقاومت بود و شهدایی همچون شهید سلیمانی در مکتب سوم خرداد رشد و تربیت پیدا کرده اند.
 
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: به برکت تفکر آزادسازی خرمشهر امروز جبهه مقاومت در حال افتخار آفرینی برای امت اسلام است و اگر امروز می‌خواهیم در همه صحنه‌های پیش روی انقلاب موفقیت حاصل کنیم باید الگوی فتح خرمشهر را به کارگیری کنیم.
 
وی تاکید کرد: حماسه فتح خرمشهر درس می‌دهد که هر زمان که ملت ایران با ایمان و توکل بر خدا وارد صحنه شده خداوند پیروزی‌های بزرگ را به ملت ارزانی داشته و یوم الله سوم خرداد یادآور نصرت الهی و اعتماد به ولایت است که همواره باید مورد توجه باشد.
 
کریمی با بیان اینکه آنچه توانست ملت ایران و رزمندگان اسلام را در عملیات بیت المقدس پیروز کند، توکل بر خدا، اخلاص در نیت، تقوای در عمل بود که منجر به عمل صالح شد، گفت: فتح خرمشهرهای پیش رو در گرو تفکر ولایتمداری، جهادی، انقلابی و به کارگیری عزم و اراده‌های قوی است.
 
وی عنوان کرد: امروز نیازمند فتح خرمشهرها در صحنه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی هستیم و دشمنان با جنگ شناختی به دنبال اشغال کردن ذهن مردم هستند که باید در مقابل توطئه‌های آنها هوشیار بود و تحقق جهاد تبیین و روایت صحیح از حماسه‌های انقلاب اسلامی راهکار مقابله با توطئه‌های دشمنان است.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار