فتح خون، فتح خرمشهر/

مراسم بزرگداشت سوم خرداد در نیروگاه شهید «سلیمی» نکا برگزار شد

به مناسبت سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی مراسم بزرگداشتی در نیروگاه شهید «سلیمی» نکا برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۱۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱ - 25May 2023

مراسم بزرگداشت سوم خرداد در نیروگاه شهید «سلیمی» نکا برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی مراسم بزرگداشتی در نیروگاه شهید «سلیمی» نکا برگزار شد.

در این مراسم «محمد تقی زاده» مسئول بسیج دانش آموزی استان مازندران طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای عملیات ظفرمندانه بیت المقدس، به تشریح عملیات بیت المقدس وتحلیل پیامد‌های فتح خرمشهر و فرمایشات مقام معظم رهبری در تبیین مسیر انقلاب پرداخت.

تقی زاده با مروری بر نحوه روی کارآمدن حکومت‌ها درایران، انقلاب اسلامی را حکومتی برآمده از اراده مردم دانست و بیان داشت: تمامی حکومت‌های قبل از انقلاب اسلامی در ایران با زور روی کارآمدند و به فکر غارت سرمایه‌های مردم بودند و لیکن انقلاب اسلامی با خواست مردم و به رهبری حضرت امام (ره) و با آرای مردم بر سر کار آمد به همین منظور دشمنان به مقابله با این تفکر با تحمیل جنگ و نا کارآمد جلوه دادن نظام اسلامی با کارشکنی در کار‌ها در پی فروپاشی آن برآمدند، اما جوانان با مجاهدت و رشادت در آزادسازی خرمشهر و پیروزی در جنگ تحمیلی آنان را در رسیدن به مقاصدشان ناکام گذاشتند.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خرمشهر‌های پیشرو بیان داشت: وظیفه همه مردم وحدت و همدلی و بصیرت داشتن در کار‌ها و حرکت در مدار انقلاب اسلامی است تا با تعمیم آن در سطح جامعه با تحقق کامل دولت اسلامی خرمشهر‌های دیگردر زمینه فرهنگ و اقتصاد و... رقم بزنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار