مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

هیئات مذهبی در «جهاد تبیین» راهبری کنند

حجت الاسلام «شریف تبار» گفت: تشکل‌های هیئات مذهبی یکی از کانون‌های معنویت افزایی در مسیر تمدن سازی است و باید راهبری مناسبی داشته باشند.
کد خبر: ۵۹۱۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸ - 25May 2023

هیئات مذهبی در «جهاد تبیین» راهبری کنندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «محمدمهدی شریف تبار» مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در دوره توانمندسازی و مهارت آموزی تشکل‌های دینی با بیان این که در دنیای کنونی نیازمند همدلی و هم افزایی هستیم، اظهار داشت: نشانه‌های این تغییرات در حال هویدا شدن است و کسی که در عرصه جهاد تبیین فعالیت می‌کند، نقش مهمی در این حوزه دارد.

حجت الاسلام شریف تبار با اظهار اینکه هیئت‌ها و تشکل‌های دینی باید طرح‌ها و برنامه‌ها نقشه‌های متناسب با زیست بوم عصر و زمانه داشته باشند، افزود: در عصر و زمانه‌ای که تغییراتی در دنیا ایجاد شده و معادلات دنیا در حال تغییر و دگرگونی ویژه‌ای است باید با برنامه عمل کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران کاهش و افول قدرت آمریکا و منزوی شدن آن را از نشانه‌های تغییر و ایجاد نظم نوین و جدید بیان کرد و گفت: انتقال قدرت از شرق به غرب و گسترش تفکر و جبهه مقاومت از دیگر نشانه‌های تغییر و نظم جدید جهانی است.

وی تاکید کرد: اگر می‌خواهیم در چهل‌واره دوم انقلاب اسلامی و در مسیر خودسازی، جامعه پردازی برای رسیدن به تمدن اسلامی گام برداریم، تشک‌ها و هیات مذهبی باید تلاش وافر و ویژه‌ای داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران عنصر زمان آگاهی را برای تشکل‌ها و هیئات مذهبی مهم و ضروری دانست و گفت: تشکل‌های هیئات مذهبی یکی از کانون‌های معنویت افزایی در مسیر تمدن سازی است و باید راهبری مناسبی داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه جنگ شناختی و ترکیبی تلفات زیادی را خواهد داشت، به نقش تشکل‌های دینی و هیئت‌ها اشاره کرد و گفت: دشمن در فکر قبضه افکار عمومی است و ما باید این مسیر را فتح کنیم.

وی با گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر و با اشاره به فرمایش حضرت امام راحل خرمشهر را خدا آزاد کرد، گفت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب خرمشهر‌های زیادی در پیش است و باید از این اندیشه‌ها و مرز‌ها صیانت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها