رئیس دانشگاه امام حسین (ع):

دشمن در پیاده سازی نقشه‌های «جنگ ترکیبی» موفق نبود

«حسنی آهنگر» گفت: درگیر جنگ ترکیبی هستیم و دشمن در این زمینه موفق عمل نکرد.
کد خبر: ۵۹۱۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰ - 25May 2023

دشمن در پیاده سازی نقشه‌های «جنگ ترکیبی» موفق نبودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «محمدرضا حسنی آهنگر» رئیس دانشگاه امام حسین (ع) امروز در همایش جهاد‌ تبیین که با موضوع جنگ ترکیبی و راه‌کار‌های مقابله با آن در دانشگاه آزاد اسلامی ساری برگزار شد، جنگ ترکیبی را یک جنگ چند بُعدی و دانش بنیان عنوان کرد و اظهار داشت: این جنگ، جنگِ الگوریتم‌ها و سامانه‌های هوشمند است.

وی با بیان اینکه درگیر جنگ هوشمند و ترکیبی هستیم، افزود: دشمن یک طراحی زیبا و درستی با یک نقشه جامع صورت داد، اما در پیاده‌سازی آن، جامعه ما را نشناخت.

حسنی آهنگر با بیان اینکه روش مقابله با جنگ ترکیبی بسیار مهم بوده و باید روش‌های بومی خودمان را داشته باشیم، گفت: مساله انقلاب اسلامی رسیدن به آرمانش بوده و آرمان امام خمینی (ره) این بود که دین مبین اسلام برای تمام ابعاد زندگی انسان برنامه دارد و باید جهان‌گستر شود.

رئیس دانشگاه امام حسین (ع) با اشاره به اینکه نوع نگاه‌مان به ولایت فقیه بسیار مهم است، تاکید کرد: باید ولایت فقیه و جایگاهش را کامل بشناسیم و باید یقین داشته باشیم تدابیر و فرامین امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در امتداد ترجمان قرآن و احادیث پیامبر و ائمه است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها