زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در الخلیل

منابع رسانه‌ای گزارش دادند یک بسته انفجاری در نزدیکی یکی از برج‌های نظامی متعلق به نظامیان رژیم صهیونیستی در شمال الخلیل منفجر و یک نظامی این رژیم زخمی شده است.
کد خبر: ۵۹۱۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳ - 25May 2023
زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در الخلیلبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، منابع رسانه‌ای عبری بعد از ظهر امروز پنجشنبه (چهارم خرداد) خبر دادند که صدای یک انفجار از شمال شهر الخلیل در کرانه باختری شنیده شده است.
 
پایگاه خبری شمس نیوز به نقل از این منابع خبر داد، یک بسته انفجاری به سمت یکی از برج‌های نظامی متعلق به نظامیان رژیم صهیونیستی در نزدیکی ورودی اردوگاه العروب پرتاب و منفجر شده است.
 
منابع عبری خبر دادند که در جریان این انفجار، یک نظامی صهیونیست به شدت زخمی شد. جزئیات بیشتری درباره تلفات احتمالی بیشتر و مجری این عملیات منتشر نشده است. این فیلم هم از نزدیکی این برج نظامی گرفته شده است:
 
شبکه صهیونیستی «کان» هم بامداد امروز با استناد به تصاویر منتشرشده در فضای مجازی خبر داد که موشکی از شمال غرب کرانه باختری به سمت شهرک صهیونیستی «شاکد» شلیک شده و این موشک در آسمان منفجر شده است.
 
به گفته این شبکه، ارتش رژیم صهیونیستی در روستای «نزله عیسی» در شمال کرانه باختری یک پرتابگر ساختگی کشف کرده که از آن برای شلیک موشکی دست‌ساز استفاده شده است. پس انتشار تصاویری از لحظه شلیک موشک در کرانه باختری، ارتش رژیم صهیونیستی بازرسی‌های خود را آغاز کرد.
 
«رونین بار» رئیس دستگاه امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) پیشتر در آغاز جنگ اخیر رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه فاش کرده بود که زیرساخت تولید موشک در شهر جنین واقع در کرانه باختری کشف شده است.
 
این مسئول صهیونیست مدعی شده بود که نیرو‌های رژیم صهیونیستی توانستند گروهی را که قصد ساخت و شلیک راکت و موشک از شمال کرانه باختری به سمت شهرک‌های صهیونیستی را داشته، ناکام بگذاردند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار